מכה להפועל ירושלים: כריס קרמר ייעדר לתקופה ממושכת

כריס קרמר | דני מרון

רגע לפני חצי גמר הגביע, האדומים קיבלו בשורה רעה: הרכז אובחן עם קרע במניסקוס, טרם הוחלט לגבי אופן הטיפול ועדיין לא ברור מתי ישוב, אך בכל מקרה יושבת לתקופה לא קצרה

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד לפני המשחק נגד מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים ספגה מכה גדולה: מחזיקת הגביע הודיעה הערב (שני) כי כריס קרמר, שנפצע אתמול במהלך המשחק נגד גלבוע/גליל, אובחן עם קרע במניסקוס. במועדון עדיין לא החליטו כיצד לטפל בפציעה ולכן גם לא יודעים להעריך את משך ההיעדרות של הרכז, אולם בכל מקרה ברור כי קרמר יושבת לתקופה לא קצרה וכמובן יחמיץ את המשחק החשוב ביום חמישי.

החדשות הרעות מגיעות בתזמון מאוד לא אידיאלי עבור הקבוצה מהבירה, שחווה תקופה מטלטלת מאז חילופי המאמנים בחודש שעבר. כזכור, הפועל ירושלים הודחה בבושת פנים בשלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א ובשבוע האחרון רשמה שני הפסדים רצופים בליגה, להפועל חיפה ולגלבוע/גליל.

הפציעות היו מנת חלקם של האדומים מאז תחילת העונה: מלקולם היל שבר את כף ידו בתחילת נובמבר ונעדר לחודשיים, בעוד הקפטן ג'ייקובן בראון פספס את פתיחת העונה בשל פציעה בכתפו ולמרות שהחליט לא לעבור ניתוח, בראון סבל מרגישות באזור במהלך העונה.

קרמר. מכה גדולה להפועל ירושלים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי