Sport1 Banner

גם פרנקו לא עזר: הפועל חיפה הביסה 78:92 את הפועל תל אביב

שחקני הפועל חיפה חוגגים | לילך וייס

בבכורה המחודשת של המאמן, האדומים כבר פיגרו ב-26 נקודות לפני שמזערו נזקים ורשמו הפסד שלישי ברציפות. החיפאים עקפו את הפועל ירושלים בדרך למקום השלישי, קינן אוואנס שוב הצטיין עם 23 נקודות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה כי השינוי בעמדת המאמן, עם חזרתו של דני פרנקו במקומו של יאניס קאסטריטיס שפוטר, תזעזע את המערכת ותביא גם לשינוי במומנטום, אך לקבוצה הכי ביתית בליגה היו תכניות אחרות: הפועל חיפה קלקלה את הבכורה מחודשת של פרנקו והביסה את האדומים 78:92 ברוממה, במשחק שבו ההפרש גירד את ה-30 נקודות מלמטה. הקבוצה של אלעד חסין עקפה את הפועל חיפה בדרך למקום השלישי בטבלה.

החיפאים, שהמשיכו במומנטום מהניצחון הביתי על הפועל ירושלים, לחצו על הדוושה כבר מהפתיחה ועלו ליתרון דו ספרתי מהיר. האורחת התעוררה באיחור קל וצימקה למינוס ארבע, אך לקראת ההפסקה הפועל חיפה ברחה שוב וירדה למחצית ביתרון של 11 נקודות. בשני הרבעים הבאים האדומים התפרקו ונקלעו לפיגור שהגיעו בשיאו ל-26 נקודות, לפני שמזערו מעט את הנזק בדקות האחרונות, מה שהיה רחוק מלהפסיק כדי למנוע הפסד שלישי רצוף.

קינן אוואנס שוב הצטיין בשורות הלהיט של הליגה וקלע 23 נקודות, ג'ייסון סיגרס סייע לו עם 22, לנארד פרימן הוסיף 15 ותשעה ריבאונדים ואיגור נסטרנקו היה הרביעי בספרות כפולות, עם 10 נקודות. רג'י אפשואו היה הבולט בהפועל תל אביב וסיים עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, טייריק ג'ונס תרם 16 וים מדר הסתפק ב-10 נקודות.

מדר מאוכזב. הפסד שלישי רצוף לאדומים | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי