60% מליגת העל התחסנו: "בדרך להיות הליגה המחוסנת בעולם"

נמרוד טישמן, יובל זוסמן | אודי ציטיאט

המנהלת בישרה כי בקרוב 80% משחקניה ואנשי הצוות בה יהיו מחוסנים. היו"ר שמואל פרנקל: "מקווה שנצליח לשכנע את היתר. מי שלא יתחסן, יתבקש להיבדק לפני כל משחק". 70% משחקי הלאומית ואנשי הצוות חוסנו

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שלישי) כי 60% מהשחקנים ואנשי הצוות בקבוצות כבר התחסנו בפני נגיף הקורונה – חלקם אחרי שני חיסונים וחלקם אחרי חיסון אחד. 13% יתחסנו בימים הקרובים, 7% החלימו מקורונה ואינם צריכים להתחסן ואילו 20% הנותרים אינם מעוניינים להתחסן בשלב זה.

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר: "אני שמח שבעוד מספר שבועות אנחנו נהיה קרוב לוודאי הליגה הכי מחוסנת בעולם. עם 80% מחוסנים ומקווה שנצליח לשכנע גם את ה-20% הנותרים להתחסן בקרוב. נעשה מסע הסברה לאותם אלו שלא רוצים להתחסן ובמידה ועדיין יישארו שחקנים שלא יתחסנו, נבקש מהם להיבדק לפני כל משחק".

שחקנה של מכבי תל אביב, יובל זוסמן, התייחס שלשום לנושא החיסונים בתום המשחק נגד מכבי ראשון לציון: "כל שחקן לגופו. אני עדיין לא התחסנתי, אמור לעשות את זה בקרוב. יש חוסר הבנה לגבי החיסון והאם הוא תופס. אני כן מאמין שזה יכול לעזור לנו לצאת מהשגרה החדשה שנוצרה. הייתי שמח לחזור כמה שיותר מהר לשגרה הישנה והרגילה. האמריקאים קצת פחות בעד זה, חלק מזה מענייני תרבות".

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

בנוסף, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל הודיעה כי 70% משחקני הליגה ואנשי הצוות של הקבוצות כבר התחסנו ובימים הקרובים אחוז המחוסנים יגיע ל-80%. "אין מאושר ממני שהקבוצות והשחקנים מבינים את משמעות החיסונים להמשך קיום הליגה כסדרה וחזרה לחיים בריאים" אמר עוגן יוחננוף, יו"ר המנהלת. "אני בטוח שבקרוב נגיע ל-90 אחוז מתחסנים, ואני קורא מכאן לכולם – צאו להתחסן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי