הפעם לא היה מתח: 81:100 למכבי ת"א על הפועל חולון

אות'לו האנטר, עוז בלייזר | דני מרון

בניגוד למשחק הגביע בין הקבוצות, הצהובים הכריעו כבר ברבע הראשון את ההתמודדות נגד הסגולים, במשחק שהיה רווי בעצבים. בלייזר שוב להט עם 19 נקודות. סנדי כהן ודורסי הורחקו. הרצליה גברה 79:91 על הפועל חיפה

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים נוספים, כאשר במוקד – מכבי תל אביב גברה 81:100 על הפועל חולון. בשעה זו: קרב העולות החדשות בין בני הרצליה להפועל חיפה.

מכבי תל אביב – הפועל חולון 81:100

שתי הקבוצות נפגשו רק ביום חמישי האחרון, כאשר אז הן סיפקו מותחן אדיר במסגרת חצי גמר גביע המדינה אשר בסיומו מכבי ת"א ניצחה 85:87 בתום הארכה. הסיפור הערב היה שונה לגמרי, זאת לאחר שצהובים-כחולים פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון של המשחק ומשם רצו לניצחון ה-11 שלהם העונה.

מה שכן היה דומה למפגש הגביע בין הקבוצות זה המשחק שסיפק עוז בלייזר. הפורוורד הישראלי שוב הבריק עם 19 נקודות על חשבון הסגולים, אות'לו האנטר הוסיף 17 משלו על הפרקט ביד אליהו. טי. ג'יי. קליין ציין הופעת בכורה במדי מכבי ת"א כשקלע נקודות על חשבונה של האקסית מחולון, במשחק שהיה רווי בעצבים בעקבות משחק הגביע בחמישי – לא פחות מחמש עבירות טכניות נשרקו, שתי עבירות בלתי ספורטיביות, כשגם טיילר דורסי וסנדי כהן הורחקו.

בלייזר ובנדר חוגגים. ניצחון קליל של מכבי ת"א | דני מרון

בני הרצליה – הפועל חיפה 79:91

המשחק עצמו התחיל עם ריצה של המארחת בהובלתו של אבירם זליקוביץ' שסיים עם 10 נק' במשחק, והרצליה סיימה ביתרון דו ספרתי את הרבע. הרבע השני היה כולו אדום כשהאורחת נהנתה מיכולת טובה של עמית שמחון, הקלע המוביל של האורחת שסיים עם 20 נק', ושל קינן אוואנס. במחצית היתרון היה של חיפה, 47:49.

הרבע השלישי המשיך עם יתרון שעבר מצד לצד, כשבצד של הלבנים אייזיאה אייזנדורף היה האחראי ליכולת ההתקפית המצוינת של הקבוצה. ראקים באקלס מנגד החזיק את האורחת בתמונה ובסיום הרבע זה 68:69 אדום. הרבע המכריע נפתח כשהמארחת לחצה על הגז והותירה את חניכיו של אלעד חסין ללא מענה, בעיקר בזכות קלארק ומקס היידגר, שדאגו לשמור על הבית והבטיחו את הניצחון. ארבעה שחקנים בלבן סיימו עם ספרות כפולות והרצליה עם ניצחון שני ברציפות. בצד של האדומים טיילור רוצ'סטי אכזב עם שבע נקודות בלבד והריצה של הקבוצה נעצרה.

הפסד מאכזב לחבורה של אלעד חסין | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי