זיו: "הייתה טראומה אחרי עזיבת ליובין, אבישי הרים אותנו"

יפתח זיו | דני מרון

רכז גלבוע/גליל דיבר ב-103FM על העונה הנהדרת של קבוצתו ("חיבור טוב מאד בין הישראלים לזרים"), מאמנו החדש ("בן אדם מדהים עם לב זהב") ועל שאיפותיו האישיות ("מוכן ורוצה לעשות את קפיצת המדרגה לאירופה")

(גודל טקסט)

גלבוע/גליל רושמת עד כה עונה נהדרת בליגת העל בכדורסל, ובעקבות הניצחון במחזור שעבר היא כבר במקום השני בטבלה עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה. שניים מתוכם, אגב, הם על מכבי תל אביב והפועל ירושלים. אחד האחראיים לכך הוא רכז הקבוצה, יפתח זיו בן ה-25, שרושם את עונתו השנייה במועדון, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על סוד ההצלחה של המועדון מהצפון ועל המטרות האישיות לעתיד.

האזינו לראיון המלא

זיו רושם העונה 11.6 נקודות לערב, וכשנשאל על הסיבות להצלחה אמר הרכז:"אנחנו קבוצה שבה כולם יודעים את התפקיד שלהם ומה הם צריכים לעשות ולתת. יש חיבור טוב מאוד בין הישראלים לזרים ובין צוות האימון, ואפשר לראות את זה על המגרש. אנחנו משחקים שמח ומפרגנים אחד לשני. אם מישהו לא משחק, תמיד יהיה מי שישלים אותו".

גלבוע/גליל ממוקמת שנייה, וזיו בטוח שבזכות השקט של הצפון, הקבוצה יכולה להגיע לפיינל פור: "חיים אוחיון נותן לנו שקט מלמעלה. אצלנו לא עושים שינויים מהירים. יש שקט בגלבוע, וביחד עם האחווה והמשפחתיות, אנחנו משחקים כדורסל שמח ואני חושב שאם נמשיך בצורה הזאת, ובאמונה שיש לנו אחד בשני, אין סיבה שלא נמשיך לנצח ונהיה על הגל. לא הייתי בעמדות האלה בעבר, אבל אם יהיה לנו את הביתיות בפלייאוף, השמיים הם הגבול".

יפתח זיו | דני מרון

אבישי גורדון, שמונה למאמן הקבוצה לאחר העזיבה המפתיעה של ליאור ליובין, המשיך את המומנטום של מאמנו הקודם, ועל כך אמר בנושא: "האמת שזאת הייתה טראומה אחרי שליובין עזב. הוא עשה עבודה טובה גם בשנה שעברה, ופתאום זעזוע כזה. אבישי הגיע, ואתה פוגש בחור מדהים, בן אדם זהב ומאמן טוב, שיחד עם עוזר המאמן גיא קפלן הצליח להרים את הקבוצה ולהמשיך את הכדורסל השמח שאנחנו משחקים העונה".

לסיום, התפנה לדבר על שאיפותיו האישיות: "אמרתי לא פעם ולא פעמיים – אני רוצה ומוכן לעשות את קפיצת המדרגה לאירופה. גלבוע יודעים לזה, כיוונתי את זה לקיץ אבל בגלל הנסיבות זה לא הסתדר, ואני יותר משמח שזה לא הסתדר ונשארתי כאן. אני מקווה להמשיך ככה, ובקיץ נקווה שיהיו חדשות בנושא הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי