הוא שוב חוזר: ג'רמי פארגו חתם במכבי ראשון לציון עד תום העונה

ג'רמי פארגו | מכבי ראשון לציון, רשמי

אחרי שנים מוצלחות בגלבוע/גליל, מכבי ת"א והפועל ירושלים, הגארד בן ה-33 הוא ינסה לסייע לכתומים לזכות בתואר ראשון: "שחקן בסדר גודל כמוהו יביא לנו המון ניסיון, מנהיגות ויכולות", בירך גיא גודס

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שעלתה לגמר גביע המדינה, סגנית האלופה מכבי ראשון לציון הודיעה על חיזוק מרשים לקבוצה: הבוקר (שני) חתם רשמית הגארד בן ה-33 ג'רמי פארגו, שזכור בעיקר משלוש הקדנציות שלו במכבי תל אביב.

פארגו חתם עד תום העונה ובמכבי ראשון לציון יצטרכו כעת לקבל החלטה אם טריי לואיס ישוחרר או ימשיך יחד עם פארגו, אך בינתיים אמר המאמן גיא גודס: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של שחקן בסדר גודל של ג'רמי ומאמינים שהוא יביא לנו המון ניסיון, מנהיגות ויכולות".

פארגו, עם כל הכבוד לימיו בצהוב ולתקופתו הקצרה שבשנה שעברה בהפועל ירושלים, החל את הקריירה המקצוענית במדי הפועל גלבוע/גליל ואותה הוביל לאליפות היסטורית ב-2009/10. שנה לאחר מכן עבר למכבי ת"א וזכה איתה בכל תואר אפשרי, להוציא את היורוליג בעונה שהסתיימה עם הפסד בגמר בברצלונה.

לאחר השנתיים המוצלחות בישראל, יצא פארגו ל-NBA ושיחק שתי עונות בממפיס, קליבלנד ופילדלפיה, לפני שחזר לאירופה בעונת 13/14 לצסק"א מוסקבה, איתה זכה באליפות ה-VTB והגיע לפיינל פור היורוליג, שם הפסיד למכבי ת"א אליה חזר מיד לאחר מכן והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה.

פארגו. זכור ממכבי ת"א, אך בעונה שעברה לבש אדום | אודי ציטיאט

לאחר שעבר בסין, איטליה, ליגת הפיתוח ולבנון, הוא חזר בשלהי עונת 17/18 לקדנציה שלישית במדי מכבי ת"א ועזר לה להחזיר את תואר האליפות. בעונה הבאה הוא נשאר לשחק בשורות הצהובים, אבל סבל מפציעה שגרמה לו להחמיץ חלק משמעותי מהעונה.

בעונה שעברה, אחרי ששיחק בסנטה קרוז ווריירס (17.2 נקודות ו-6.0 אסיסטים בליגת הפיתוח) ובגולדן סטייט ווריורס (8.3 נקודות בשלושה משחקים), הוא הצטרף להפועל ירושלים וחיזק אותה לאחר פגרת הקורונה הכפויה. בארבעה משחקים בעונה הסדירה הוא קלע 9.8 נקודות ומסר 5.5 אסיסטים ובפלייאוף הרים את הרמה עם 20.3 נקודות, 4.3 שלשות ב-62%, 3.7 אסיסטים ומדד 17.0, כולל תצוגה מדהימה מול ראשל"צ בפיינל פור: 32 נקודות עם 6 מ-9 לשלוש ב-29 דקות.

ג'רמי פארגו | מכבי ראשון לציון, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי