הפועל ת"א פנתה למנהלת לשינוי המתווה: אלף צופים וקהל חוץ

אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים מצפים לחזרת האוהדים אך לא מרוצים מהתוכנית המסתמנת. הם מתרעמים על הגבלת מספר האוהדים וכן על התעלמות מקהל אורח ("מדובר בחלק חשוב מעקרונות וערכי הספורט") וכרגע מסרבים לשתף פעולה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הספורט הישראלי מחכה בקוצר רוח לחזרתם של האוהדים למגרשים, הן בכדורגל והן בכדורסל, אלא שבהפועל תל אביב לא אהבו את המתווה המתגבש ופנו למנהלת הליגה. הקבוצה של רמי כהן ביקשה לבחון מחדש את המתווה בטענה ל"מספר כשלים שלא נוכל להשלים איתם" לאור המחויבות שלה לחברי העמותה שהם בעצם גם בעלי הקבוצה.

האדומים פרסמו הודעה עם ארבעה סעיפים וקראו לקבוצות נוספות להצטרף אליהם. הם טוענים כי הגבלת מספר האוהדים ל-300 בלבד ללא כל קשר לתכולת האולם היא "חסרת כל היגיון" ודורשים להכניס לפחות אלף אוהדים החל מתאריך השבעה במרץ. כמו כן, הכניסה לאולם צריכה להתאפשר, לדברי הקבוצה, לאלה שחוסנו נגד קורונה, מחלימי הווירוס וכן לכל מי שהציג בדיקה שלילית בטווח 72 השעות האחרונות (כפי שסוכם).

מעבר לכך בקבוצה כועסים על התעלמות מאוהדי קבוצת החוץ. "החלטת המנהלת מאמש על היעדר הקצאה לאוהדי הקבוצה האורחת היא שינוי בסדרי בראשית", נכתב. "ניהלנו בעבר מאבקים רבים בנושא ואנו לא מוכנים לראות את ההישגים שלנו בתחום זה נמחקים בחסות המגיפה. חלק חשוב מעקרונות וערכי הספורט מושתת על שני קהלים, לכן אנו דורשים הקצאה של 30% מהכרטיסים לטובת קבוצת החוץ – עד למקסימום של 10% מתכולת האולם, כמשקובל בזמני שגרה".

"ללא שינוי בסעיפים אלה לא נשתתף במתווה ולא נכניס קהל למשחקי הקבוצה", נמסר מהפועל. "אנו קוראים לשאר הקבוצות שהאוהדים שלהם חשובים להן – להצטרף אלינו ולפעול לשינוי המתווה".

אוהדי הפועל תל אביב סל
אוהדי הפועל תל אביב סל | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי