טוב לחזור הביתה: מכבי תל אביב הביסה 75:98 את בני הרצליה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

האלופה התאוששה מהתבוסה למילאנו ביורוליג עם ניצחון קליל על הכחולים. ז'יז'יץ' הוביל עם 19 נקודות, דאבל-דאבל לג'ונס שקלע 14 ומסר 10 אסיסטים. 21 של קלארק לא הספיקו לקבוצה של דרוקר

(גודל טקסט)

בזמן שיתר הקבוצות בפגרה בשל משחקי הנבחרות במוקדמות אליפות אירופה, מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לליגת העל והתאוששה מהפסד קשה לארמאני מילאנו ביורוליג כשהביסה את בני הרצליה. סקוטי ווילבקין שסובל מפציעה באגודל קיבל מנוחה יחד עם אות'לו האנטר ואלייז'ה בראיינט שגם הם לא נרשמו למשחק, כשגם עומרי כספי המשיך להיעדר לאחר שחזר לאימונים רק בשבוע החולף, אך האלופה הסתדרה בלעדיהם ושמרה על המקום הראשון בטבלה. בני הרצליה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-10.

הכחולים הצליחו להישאר צמודים למארחת במהלך המחצית הראשונה, אך לקראת הירידה להפסקה הצהובים פתחו בריצת 2:25 שנמשכה לתוך הרבע השלישי והעניקה להם יתרון גדול של 25 נקודות, שהיה בלתי ניתן למחיקה עבור הקבוצה של שרון דרוקר. ג'ארד קאנינגהאם ערך הופעת בכורה בבני הרצליה, פתח בחמישייה וסיים עם ארבע נקודות ב-24 דקות.

אנטה ז'יז'יץ' הוביל שישה קלעים בספרות כפולות במכבי תל אביב עם 19 נקודות, להן הוסיף גם שבעה ריבאונדים. כריס ג'ונס רשם דאבל-דאבל מרשים של 14 נקודות ו-10 אסיסטים, עוז בלייזר קלע 13, טיילר דורסי 12, ג'ון דיברתולומאו 11 ויובל זוסמן 10. בהרצליה בלט קוטי קלארק עם 21 נקודות ושבעה אסיסטים, אלייז'ה תומאס הוסיף 14 נקודות.

ז'יז'יץ' מטביע. הוביל את מכבי ת"א | דני מרון
ג'ונס רשם דאבל-דאבל | דני מרון
קאנינגהאם לא ירצה לזכור את הבכורה | דני מרון
הרצליה נקלעה לבור ולא הצליחה לחזור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי