"לא ידעתי שהאוהדים חוזרים, אני מאוד מתרגש ומצפה לזה"

יאניס ספרופולוס ויובל זוסמן | דני מרון

מכבי תל אביב גברה 75:98 על בני הרצליה, אבל הסנטר אנטה ז'יז'יץ' שמח עוד יותר מהבשורה שקיבל בעמדת הראיונות לקראת המשחק נגד נהריה, אליו ייכנסו 300 צופים. ספרופולוס שיבח את כריס ג'ונס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאוששה מהתבוסה במילאנו עם ניצחון קליל בליגת העל, 75:98 על בני הרצליה שהיה ניצחונה השישי ברציפות והיא כעת במאזן 2:12, רגע לפני שהקהל חוזר לאולמות ויוכל לסייע לה כבר מחר נגד עירוני נהריה.

"אנחנו נרגשים מאוד מרגע ששמענו שיהיו לנו אוהדים בחזרה כבר מחר", אמר לאחר המשחק המאמן יאניס ספרופולוס על האפשרות להכניס מחר להיכל 300 צופים, "מקווים שזה יילך טוב ויהיו יותר ויותר אוהדים".

ספרופולוס גם התייחס למספרים מהמשחק נגד הרצליה:"קלענו 98 נקודות והשארנו קבוצה התקפית טובה על 75. אני חושב שעשינו עבודה טובה מבחינה הגנתית, החל מאמצע הרבע השני התחלנו להיות יותר אגרסיביים. הם קלעו רק ארבע נקודות בחמש הדקות האחרונות של הרבע השני. האופן שבו פתחנו את המחצית השניה הכריע את המשחק, היינו טובים מאוד הגנתית ובהתקפה קלענו נקודות קלות במתפרצת ובהתקפה העומדת. שלטנו במשחק, היו לנו שישה שחקנים בדאבל פיגרס וחילקנו 23 אסיסטים".

יובל זוסמן ושחקני מכבי ת"א | דני מרון

אחד השחקנים הבולטים לאחרונה הוא הרכז כריס ג'ונס, עליו אמר המאמן: "שחקנים צריכים זמן. עבור כריס זאת הפעם הראשונה שהוא משחק ביורוליג, פעם ראשונה שהוא משחק כל כך הרבה משחקים. לא קל להיות מוכן לתת את כל הרגשות, הלב והאנרגיה שלך כל יומיים. זה תהליך. אתה נהיה עייף גם מנטלית, לא רק גופנית. היה לו זמן לנוח והוא יותר טרי לקבל החלטות טובות ולהיות יצירתי".

מי שעוד התראיין בסיום הוא הסנטר הקרואטי אנטה ז'יז'יץ', שרק בעמדת הראיונות התבשר על כך שבמשחק הבא כבר יהיו אוהדים ביציע: "לא ידעתי שיהיו אוהדים, אני מאוד מתרגש. עדיין לא יצא לי לראות את אוהדי מכבי העונה אז אני מצפה לזה".

אנטה ז'יז'יץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי