לעיני 300 צופים: מכבי ת"א ניצחה את נהריה ב-44 הפרש, זוסמן נפצע

עוז בלייזר | ברני ארדוב‎

האוהדים הצהובים הגיעו ליד אליהו וראו מקרוב את קבוצתם משיגה 63:107 על נועלת הטבלה. הפורוורד הצעיר נפגע בברכו ויעבור בדיקת MRI. ג'ונס כיכב עם 17 נקודות, 21 נקודות של יאנג לא הספיקו מנגד

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני הקרב הקריטי ביורוליג בגרמניה נגד באיירן מינכן, מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את הרצף המוצלח בליגה עם ניצחון 63:107 חד צדדי על עירוני נהריה האחרונה. אבל עבור הצהובים לא היה מדובר בניצחון רגיל – כ-300 אוהדים מאושרים הגיעו ליד אליהו וזכו לראות לראשונה העונה את קבוצתם מקרוב ונהנו מתצוגה מרשימה של החבורה של יאניס ספרופולוס.

הפתיחה דווקא הייתה שייכת לצפוניים הודות ל-9 נקודות מהירות (4 מ-4 מהשדה) של ג'ו אלכסנדר, שהעלה את נהריה ליתרון 13:15, אולם גם כריס ג'ונס הציג רבע מושלם משלו עם 9 נקודות והוליך את הצהובים ליתרון 17:20 בתום הרבע הראשון. את הרבע השני פתחה מכבי תל אביב עם ריצת 0:8, אך יובל זוסמן ירד לחדר ההלבשה לאחר שנפצע ברגלו. במועדון חוששים מפגיעה קשה בברך ולהיעדרות ממושכת ואף הודיעו כי יעבור מחר בדיקת MRI. עם כל זאת הריצה הצהובה המשיכה והצהובים ירדו למחצית ביתרון של 30:50.

ברבע השלישי מכבי תל אביב המשיכה לשמור על הגנה חזקה וספגה 12 נקודות בלבד בעשר דקות ועלתה והודות לדיברתולומאו, ג'ונס ובראיינט הרבע נגמר ביתרון 42:75. עשר הדקות האחרונות היו גארבג' טיים אחד ארוך. עידן אלבר הצעיר נכנס למגרש והצהובים המשיכו להגדיל את ההפרש עד שהגיע לשיאו ל-46. זה נגמר בניצחון 63:107 מוחץ של מכבי תל אביב על נהריה.

אוהדי מכבי תל אביב במשחק הראשון לאחר חזרת הקהל | ברני ארדוב‎

קלעו למכבי תל אביב: כריס ג'ונס 17, עוז בלייזר 16, ג'ון דיברתולומאו 15, דראגן בנדר 14, אלייז'ה בראיינט 13, אנטה ז'יז'יץ' 9, סנדי כהן 8, טי ג'יי קליין 6, עידן אלבר 4, דורי סהר 3, אנג'לו קלויארו 2, יובל זוסמן שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: מייקל יאנג 21, ג'רון בלוסומגיים 20, ג'ו אלכסנדר 14, זיו בן צבי 6, גל גילנסקי 2, אופק בן יעקב, עידו דוידי, אור לאומי, חנא עבד, מאליק ניומן ונועם אקריש שותפו ולא קלעו.

אוהדי מכבי תל אביב במשחק הראשון לאחר חזרת הקהל | ברני ארדוב‎
דראגן בנדר | ברני ארדוב‎
אלייז'ה בראיינט | ברני ארדוב‎
כריס ג'ונס | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי