דיברתולומאו: "התגעגענו לאוהדים בטירוף, ההפרש גם בזכותם"

אוהדי מכבי תל אביב במשחק הראשון לאחר חזרת הקהל | ברני ארדוב‎

קפטן מכבי תל אביב דיבר על הניצחון ב-44 נקודות הפרש על נהריה: "מחכים ומצפים לעוד משחקים עם הקהל שלנו". ספרופולוס: "אנחנו מועדון שתמיד היה מחובר לקהל". וגם: חשש מפציעה קשה של זוסמן

(גודל טקסט)

לאוהדי מכבי תל אביב לא היה שווה לחכות כמעט שנה עד שהם יוכלו לחזור ליציעים, אבל לפחות אותם 300 צופים שנכחו בהיכל ביד אליהו זכו לראות משחק נדיר: האלופה ניצחה ב-44 נקודות הפרש את עירוני נהריה, 63:107 שבהחלט השאיר טעם של עוד. מנגד, גם הגיעה בשורה רעה בדמות הפציעה של יובל זוסמן בברכו והחשש שהוא ייעדר כעת תקופה ארוכה.

מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "אני לא רוצה לדבר על המשחק, אלא רק על הקהל שלנו שכל כך התגעגענו אליו. הייתה חסרה לנו האהבה והתמיכה שלהם, כי מכבי תל אביב היא מאז ומתמיד קבוצה שמחוברת לקהל. הם היו מאוד חסרים לנו, לכולנו, ואני מקווה שככל שהזמן יעבור יגיעו להיכל יותר ויותר צופים".

על היכולת: "אנחנו לא מתאמנים יותר מדי וזה חשוב שניראה טוב ונמשיך להשתפר ממשחק למשחק. זה לא קל לשחק ברצף כל כך הרבה משחקים, שיחקנו שלושה משחקים בחמישה ימים וזו גם הסיבה שחלק מהשחקנים שלנו נחו ואני שמח שהשחקנים הצעירים הגיבו היטב ושיחקו טוב בכל המשחקים האחרונים".

דיברתולומאו ובלייזר חוגגים עם בראיינט ניצחון קליל | ברני ארדוב‎

על פציעתו של יובל זוסמן: "הוא הרגיש משהו בברך והוא יעבור בדיקת MRI ורק לאחריה נדע מה מצבו. גם לסקוטי ווילבקין יש בעיה באצבע ואני מקווה שבקרוב הם יחזרו, אבל נדע בהמשך".

בנוסף לספרופולוס, גם הקפטן ג'ון דיברתולומאו דיבר על חזרת האוהדים: "התגעגענו לקהל בצורה מטורפת. התגעגענו מאוד, זה כאב לנו מאוד לשחק בלעדיהם והם החזירו לנו באהבה, תמכו בנו ועמדו מאחורינו במשך 40 דקות והיו רעשניים כמו תמיד. אנחנו מחכים ומצפים לעוד משחקים איתם ואני חושב ששיחקנו מצוין ואני שמח על ההופעה. ההפרש הגדול גם נבע מהעידוד של הקהל שחזר וגם מהתמיכה שלנו אחד בשני".

על כריס ג'ונס: "הוא שחקן מקצוען, עובד קשה ואנחנו זקוקים לו כמו שאנחנו זקוקים לכולם שיהיו טובים. כריס הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו ואנחנו מתרגשים לראות אותו מציג יכולת כזו במשחקים האחרונים".

כריס ג'ונס | שמעון מזרחי

מן העבר השני, המאמן המפסיד שי סגלוביץ' דיבר על הספסול של מאליק ניומן לכל אורך המחצית השנייה: "לא אהבתי את הגישה שלו בחצי הראשון ומי שמשחק בגישה כזו, מקומו על הספסל. הצד ההתקפי מדאיג, אבל גם בצד ההגנתי ספגנו כמות מאוד נכבדת של נקודות – גם אם היריבה היא מכבי תל אביב.

"גם כשהגעתי לנהריה ידעתי שהסיטואציה קשה וגם אמרתי לשחקנים לא לחשוב יותר מדי על משחקים מהסוג כזה, כי זה לא יעזור לנו. אין יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה ועלינו להבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו, כי עזרנו הרבה יותר מדי למכבי ת"א לנצח את המשחק ככה עם איבודי כדור, החטאות והחלטות לא טובות", סיכם סגלוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי