קרע ברצועה הצידית לזוסמן, שצפוי להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות

יובל זוסמן | דני מרון

מכה לצהובים: בבדיקת ה-MRI שעבר, התגלה כי השחקן שנפגע בברכו הימנית במהלך הניצחון 63:107 על נהריה, יושבת לחודש לפחות. המשמעות: ייתכן שגמר את עונת היורוליג

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב היו שמחים הרבה יותר מהניצחון המוחץ 63:107 על עירוני נהריה אתמול (שני), לולא הבשורה שהתקבלה במועדון הבוקר: הצהובים הודיעו כי יובל זוסמן, שנפגע בברכו הימנית במהלך המשחק, עבר בדיקת MRI שאבחנה קרע ברצועה הצידית אשר ישבית אותו לתקופה של ארבעה עד שישה שבועות. המשמעות היא שייתכן כי זוסמן כבר לא יחזור לשחק ביורוליג העונה, שכן נותרו כשישה שבועות עד לתחילת הפלייאוף בהם מכבי תל אביב תצטרך, כך מסתמן, לרשום לפחות שמונה ניצחונות מתוך 11 משחקים על מנת להתברג בשמינייה הראשונה.

עבור זוסמן מדובר בהמשך ישיר לשנה לא פשוטה כלל בכל הנוגע למצבו הבריאותי: זה החל עוד בסוף ינואר 2020 כששבר את האגודל ונמשך עם קרע בשריר הירך האחורי במהלך סדרת הפלייאוף נגד הפועל תל אביב בעונה שעברה, פציעה שממנה חזר רק לפני כחודשיים וחצי. הפגיעה אתמול נגמרה במהלך הרבע הראשון, כאשר אנג'לו קלויארו נפל אחורה בניסיון לעצור חדירה של ג'ו אלכסנדר ופגע בברכו של זוסמן.

יש לציין כי על אף שמדובר בבשורה מרה עבור האלופה, במחנה הצהוב חששו תחילת מפציעה קשה יותר ולכן מדובר באבחנה פחות חמורה ממה שאולי חשבו במכבי תל אביב. בין הקבוצה תמשיך לשחק ביורוליג אחרי תחילת חודש אפריל או לא, זוסמן יוכל לעזור ליאניס ספרופולוס ושחקניו להילחם על תארים בזירה המקומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי