המחליף של רוצ'סטי: חנן קולמן חתם בהפועל חיפה עד תום העונה

חנן קולמן
חנן קולמן | עדי אבישי

הגארד הישראלי הוותיק (37, 1.91) ששיחק בשנתיים האחרונות בקופנהגן הדנית וזכה באליפות היסטורית בעבר עם מכבי חיפה - מצטרף לקבוצה של חסין. היו"ר רוסמן: "יתרום מניסיונו ואישיותו המיוחדת"

(גודל טקסט)

המחליף של טיילור רוצ'סטי: הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד הישראלי חנן קולמן (37, 1.91) עד תום העונה. קולמן, בעל אזרחות דנית, שיחק בשתי העונות האחרונות בקבוצת קופנהאגן וולף מדנמרק והעמיד ממוצעים נאים של 12.2 נק' למשחק, 5 אס' ו-5 ריב' בעונה האחרונה.

את דרכו החל בצ'יפולה ג'וניור קולג' שבארצות הברית ובתום שנתיים הצטרף לקבוצת לאפרטנה הפינית עמה זכה בדאבל. קולמן זכה בתארים רבים במהלך הקריירה שלו כמו אליפות פינלנד, הגביע הדני, אליפות היסטורית בישראל עם מכבי חיפה וכן בגביע המדינה עם הפועל חולון. זו תהיה התחנה השביעית של קולמן בישראל. הוא שיחק גם בהפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון, הפועל אילת והפועל באר שבע.

יו"ר המועדון, יובל רוסמן, בירך: "אנחנו שמחים מאוד על החתמתו של חנן קולמן. הוא יתרום למועדון מניסיונו, יכולתו ואישיותו המיוחדת. אנו מקווים שכבר בקרוב תוכלו לראות את חנן מקרוב ברוממה".

כזכור, משרד הפנים הישראלי לא אישר את כניסת אשתו ושני ילדיו הקטנים של רוצ'סטי לישראל ונכון לעכשיו הוא לא יחזור לקבוצה של אלעד חסין.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי