הפסד שני בשלושה ימים: מכבי ת"א נכנעה 91:85 לאילת

יאניס ספרופולוס | אנאדולו אפס

הצהובים לא התאוששו מההפסד לבאיירן ונראו רע נגד האילתים. כספי חזר לסגל וקלע 8 נקודות, ז'יז'יץ' הוסיף 20, אך פראת'ר וניבו הצטיינו והשיגו למארחת ניצחון ליגה יוקרתי

(גודל טקסט)

יומיים אחרי ההפסד לבאיירן מינכן ביורוליג, מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לאולם בגין והפסידה, 91:85 להפועל אילת. 300 אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה הביתית, שניצבת המקום הרביעי בטבלה ומנסה לשפר עמדות לקראת שלבי ההכרעה בליגת ווינר סל. האילתים השיגו ניצחון שני מרשים ברציפות, אחרי ה-84:89 על נס ציונה. הצהובים נעצרו לאחר שבעה ניצחונות ליגה רצופים, כשבמשחק הליגה האחרון השיגו את הניצחון הגדול ביותר שלהם העונה, 63:107 על נהריה.

מהלך המשחק

הפועל אילת פתחה בחמישייה עם ג'ו רגלנד, קייסי פראת'ר, מארקל בראון, בן קרטר וג'וש ניבו, מכבי ת"א עם כריס ג'ונס, סנדי כהן, אלייז'ה בראיינט, עוז בלייזר ואנטה ז'יז'יץ'. המארחת פתחה חזק, ועלתה ליתרון 2:7 מהיר אחרי אלי-הופ אדיר של ניבו. ז'יז'יץ', בנדר ובלייזר הצליחו להשלים מהפך, אך דאנק של פראת'ר החל ריצת 0:12 של האילתים, כשניבו מספק מהלכים נהדרים לקלטת ופראת'ר קבע 14:24. רגע לפני הירידה להפסקה, עומרי כספי, שחזר לסגל, קלע 4 נקודות רצופות, כולל דאנק במתפרצת וצימק ל-26:20 בירידה להפסקה.

כספי המשיך להרשים ברבע השני, אבל הרצליה חטפו את הכדור שלוש פעמים, ונהנו מדקות מצוינות של ניבו ושולדבראנד בדרך ליתרון שיא, 29:47.  ז'יז'יץ' ודורסי קלעו סלים חשובים, אבל בספסל של הצהובים נלחצו כשג'ונס נפגע בקרסול וירד לחדר ההלבשה. טי ג'יין קליין הוריד ל-49:38, אך קרטר ורגלנד העניקו לאילת יתרון 40:52 במחצית.

אנטה ז'יז'יץ', עומרי כספי | ברני ארדוב

ג'ונס הוריד את הלחץ של ספרופולוס וחזר לשחק ברבע השלישי. בלייזר ובראון החליפו שלשות, אבל אילת הצליחו לשמור על היתרון. סנדי כהן עלה מהספסל וסיפק דקות נהדרות עבור הצהובים, כולל שלישה קשה עם יד בפנים. הצהובים התחילו לצמק, אבל שולדבראנד סגר את הרבע עם שלשה, 62:71 לאילת.

הרבע הרביעי היה מותחן של ממש. הצהובים הצליחו לצמק את הפער עם דקות נהדרות של כהן וז'יז'יץ', 3:23 דקות לסיום המשחק, כריס ג'ונס קלע שלשה וצימק את הפער לשתי נקודות, 82:80 לאילת, אך ברגע האמת, מארקל בראון וג'ו רגלנד סגרו את הסיפור עם 8 נקודות רצופות, ומכבי תל אביב חזרה הביתה מנוצחת. 85:91 מוצדק להפועל אילת בסיום, מכבי תל אביב עם הפסד שני בשלושה ימים.

אצל המארחת, קייסי פראת'ר הצטיין עם 23 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטיים ב-31 דקות. ג'וש ניבו הרשים עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. בצד המפסיד, אנטה ז'יז'יץ' סיים משחק נהדר עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-26 דקות, טיילר דורסי קלע 20 נקודות ב-25 נקודות ועומרי כספי סיים עם 8 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-10 דקות, אך כל זה לא הספיק לצהבוים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי