חוזרות לפרקט: ראשל"צ המתחדשת תארח את אילת, ב"ש את גלבוע/גליל

ג'מיל ווילסון | ברני ארדוב

כשלושה שבועות מאז גמר גביע המדינה, הקבוצה של גיא גודס תשוב לשחק והופעות בכורה צפויים לערוך ג'רמי פארגו וג'מיל ווילסון. בבירת הנגב ינסו האדומים לעצור את הריצה של האורחים מהצפון

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון לא עלתה לפרקט למשחק במסגרת ליגת העל כמעט חודש וגם הפועל באר שבע לא שיחקה כלל מאז שהבוסה על ידי מכבי תל אביב ב-5.2. מחר (רביעי) הן ישובו לפעילות, כאשר בבית מכבי בשעה 18:00 תתארח הפועל אילת במסגרת המחזור ה-18 ואילו באולם הקונכיה תתייצב ב-19:30 הפועל גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל.

מכבי ראשל"צ (7:5) – הפועל אילת (5:11)

לראשונה מאז העפילו לגמר גביע המדינה לפני כשלושה שבועות, הכתומים מעיר היין שבים לפרקט. הקבוצה אמורה הייתה לשחק בתחילת השבוע נגד הפועל חולון, אך המפגש נדחה וכך התעכבה החזרה לליגה ועדיין לא זכינו לראות את מכבי ראשון לציון המתחדשת עם ג'רמי פארגו וג'מיל ווילסון. מחר הקבוצה של גיא גודס תנסה בפעם השלישית העונה למנוע הפסד שלישי רצוף, כפי שהצליחה בפעמיים הקודמות.

מנגד, הפועל אילת רשמה במוצאי שבת את ניצחונה הגדול ביותר העונה, 85:91 ביתי על מכבי ת"א. החבורה מהדרום, שהסתדרה ברוטציה של שבעה שחקנים בלבד לאור חסרונם של חואקין שוכמן וצוף בן משה הפצועים, רצה 0:12 באמצע הרבע הראשון ולא שמטה את היתרון עד לסיום, כשהיא נהנית משישה קלעים בספרות כפולות. קייסי פראת'ר הוביל עם 23, ג'וש ניבו (15 נקודות ו-11 ריבאונדים) וג'ו רגלנד (15 נקודות ו-13 אסיסטים) תרמו דאבל-דאבלים נאים ויקוו להמשיך במומנטום גם מחר.

מכבי ראשון לציון חוגגת עלייה לגמר הגביע | דני מרון

הפועל באר שבע (7:6) – הפועל גלבוע/גליל (3:10)

קבוצה נוספת שלא שיחקה זמן רב היא הפועל באר שבע, מאז ההפסדים למכבי תל אביב ולהפועל ירושלים בימים הראשונים של חודש פברואר. לרמי הדר ושחקניו יש ששה הפסדים בשבעת המחזורים האחרונים ובשלושת האחרונים הם ספגו בממוצע 98.3 נקודות למשחק והם יצטרכו לשחק הגנה חזקה כדי לעצור את הקבוצה של אבישי גורדון, שניצחה בכל שלושת המחזורים האחרונים ומחזיקה ברצף הניצחונות הפעיל הכי ארוך בליגה.

שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים
שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי