פארגו קלע 27 נקודות בבכורה, ראשל"צ הפסידה 95:90 נגד אילת

ג'רמי פארגו | דני מרון

הכוכב החדש של הכתומים הצטיין במשחקי הראשון בקבוצה, אך דאבל-דאבל מפלצתי של ניבו (21 נק' ו-17 ריב') מנע ממנו ניצחון. פראת'ר סיים כקלע מוביל עם 26 נקודות. הפועל ב"ש הביסה 60:83 את גליל/גלבוע

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל חזרה הערב (רביעי) עם שני משחקים מסקרנים. במשחק המוקדם, הפועל אילת גברה 90:95 על מכבי ראשון לציון בתום משחק צמוד. בהמשך: הפועל גלבוע/גליל פוגשת את הפועל באר שבע.

מכבי ראשון לציון – הפועל אילת 95:90

הקבוצה של אריאל בית הלחמי המשיכה בכושר המדהים שלה. אחרי שניצחה את מכבי תל אביב במשחק האחרון, הערב היא כבר רשמה ניצחון שלישי ברצף אחרי משחק מרשים בבית מכבי. בצד הכתום, ג'רמי פארגו ציין בכורה מחודשת בכדורסל הישראלי, וכמיטב המסורת שלו גם בלט עם 27 נקודות.

לצערו של פארגו, מולו עמדה הקבוצה המוכשרת מהדרום, ובראשה עמד ג'וש ניבו שכיכב עם דאבל-דאבל אדיר של 21 נקודות ו-17 כדורים חוזרים. בנוסף, גם קייסי פראת'ר הצטיין עם 26 נקודות וסיים בראש רשימת הקלעים של אילת. דריל מונרו עזר לפארגו גם דאבל-דאבל משלו (10 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים), אבל בדקות הסיום האילתים הכריעו את ההתמודדות.

ניבו מול מיצ'ל.ניצחון נהדר לאילת בראשל"צ | דני מרון

הפועל באר שבע – הפועל גלבוע/גליל 60:83

לראשונה העונה, אוהדים נכנסו להיכל הקונכיה בבאר שבע וראו את קבוצתם מביסה ב-23 הפרש את הקבוצה של מגן נר. עם הגנה גדולה ויכולת מצוינת של אריק גריפין (22 נקודות ו-8 ריבאונדים) נגד קבוצתו הקודמת בליגת ווינר סל. גליל חזרה מהפגרה עם משחק פושר מבחינתה, ג'ו תומאסון וקרי בלאקשיר קלעו 11 כל אחד, רק 9 ליפתח זיו.

רמי הדר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי