נס ציונה גברה 66:76 על הפועל ת"א, 77:85 לנהריה על מכבי חיפה

שחקני נהריה
שחקני נהריה | לילך וייס, מנהלת הליגה

הסגולים רצו 2:15 במאני טיים וקטעו רצף של ארבעה הפסדים, לוסומגיים הצטיין עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. החבורה של ברד גרינברג קלעה 31 נקודות ב-10 הדקות האחרונות, האדומים נפלו מהרגליים

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הערב (חמישי) בליגת ווינר סל. במשחק המוקדם, עירוני נהריה גברה על מכבי חיפה 77:85 בקרב תחתית לוהט. לאחר מכן, נס ציונה גברה על הפועל תל אביב 66:76.

נס ציונה – הפועל תל אביב 66:76

במשך שלושה רבעים, כמעט כלום לא הלך לעירוני "חי מוטורס" נס ציונה בהתקפה והיא נראתה בדרך להפסד שלישי ברציפות שירחיק אותה מהשמינייה המובילה. אלא שברבע הרביעי היא נכנסה לטירוף בשני צידי המגרש, הקהל בלב המושבה נתן לה רוח גבית והיא הפכה פיגור דו-ספרתי לניצחון דו-ספרתי, 66:76 על הפועל "SP מצר" ת"א. המשחק נוהל החל משלהי הרבע השלישי עם שני שופטים בלבד, לאחר שעומר אסתרון נפצע, ניסה לשוב לאחר טיפול אבל לא היה יכול להמשיך.

אחרי 45 נקודות בלבד ב-30 הדקות הראשונות, החבורה של ברד גרינברג קלעה 31 נקודות ב-10 הדקות האחרונות, בהן שלטה ביד רמה בריבאונד, השיגה נקודות קלות בצבע ואפילו קברה שלוש שלשות לעומת שתיים בלבד קודם לכן. בריאן אנגולה ופטריק מילר הצטיינו עם 20 נקודות כל אחד, נמרוד לוי נאבק עם הקליעה כל הערב אבל נלחם מתחת לסלים (11 ריבאונדים), לא הוריד את הראש ובדקות הסיום גם הזריקות נכנסו לו.

הפועל ת"א נראתה טוב יותר מאשר לפני הפגרה והובילה לכמעט 33 דקות במצטבר, אבל ברבע הרביעי נפלה מהרגליים, קלעה שלושה סלי שדה בלבד ב-25% וגם השאירה 5 נקודות יקרות על הקו. בר טימור הוביל עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל לא קיבל מספיק סיוע מחבריו. ג'סטין טילמן עוד נראה חלוד מאוד וסיים את הופעת הבכורה שלו באדום עם 4 נקודות ב-13 דקות.

בר טימור, רביב לימונד
בר טימור, רביב לימונד | עודד קרני, מנהלת הליגה

מכבי חיפה – עירוני נהריה 85:77

משחק תחתית אופייני היה הערב בכרמל: הרבה עצבים ואמוציות, שינויי מומנטום חדים, דרמה גדולה ולשם שינוי גם אווירה חמה, בחסות 300 אוהדים ירוקים שחזרו לרוממה לראשונה מזה שנה. עירוני נהריה הצליחה להתגבר על קאמבק של מכבי חיפה עם ריצת 2:15 במאני טיים והורידה אותה למקום האחרון עם 77:85 בחוץ, שהבטיח לה יתרון בשובר השוויון העונתי על שכנתה בתחתית.

החבורה של שי סגלוביץ' נראתה הרבה יותר טוב כבר בתחילת השבוע והפעם היא לא הסתפקה ב"כמעט". הסגולים התחילו את המשחק מצוין, התקשו לשמור על יציבות אבל לא נשברו גם בשיא המומנטום המקומי ועם רצף שלשות בדקות הסיום כיבו את האורות. ג'רון בלוסומגיים ומייקל יאנג הובילו עם דאבל-דאבלים, מקנזי מור חזר מהיעדרות עם תרומה נאה מהספסל וגל גילינסקי נתן את הערך המוסף עם שיא קריירה של 11 נקודות ב-100% מכל הטווחים.

מכבי חיפה מסתבכת בצרות ונשארת היחידה בליגה ללא אף ניצחון בית. הירוקים נקלעו לפיגור מוקדם, הצליחו לעלות ליתרון עם כמה ריצות מרשימות אבל בדיוק כפי שהם התעוררו, כך הם גם נכבו וראו את נהריה לוקחת את היתרון בחזרה. מייקל קובינס סיפק חגיגת דאנקים ודאבל-דאבל נוסף, כריס דאו חזר מהיעדרות עם הופעה יפה כולל סל מעבר לקו החצי אבל ערב קליעה חלש מאוד מבחוץ עלה לה בהפסד כואב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי