דורסי, קלויארו ובנדר מחוץ לסגל לדרבי, הפועל ת"א ללא טילמן

טיילר דורסי | דני מרון

שלושת הזרים של מכבי ת"א לא נרשמו למשחק הביתי מול היריבה העירונית, שאיבדה את הרכש הטרי לפציעה אשר חומרתה טרם התבררה. עוד בראשון: באר שבע תארח את מכבי חיפה

(גודל טקסט)

שני משחקים ייערכו מחר (ראשון) בליגת העל בכדורסל, ביניהם הדרבי התל-אביבי שישלים את המחזור השני אחרי שנדחה בפתיחת העונה. בנוסף, מכבי חיפה תתארח אצל הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-17, שיושלם בחודשים הבאים לאחר ששני משחקים נדחו בשבוע החולף בשל מקרי קורונה בקבוצות שונות.

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב (21:00)

הקבוצות נפגשו לפני חודש ושבוע ואז הייתה זו האלופה שהביסה בקלות 69:85 את יריבתה העירונית בדרייב אין, ובכך ניצחה דרבי שלישי רצוף בהפרש של 15 נקודות ומעלה. המשחק מחר יפגיש בין קבוצת הבית הטובה בליגה – מכבי תל אביב שניצחה תשעה משחקים מתוך 10 ביד אליהו, לקבוצה היחידה שניצחה רק משחק חוץ אחד העונה והיא, כמובן, הפועל תל אביב שהפסידה ביתר חמשת המשחקים.

שלשום הצהובים קטעו רצף של ארבעה הפסדים ביורוליג כשגברו 72:84 על ולנסיה, בעזרת שיא עונתי מעודד במיוחד של עומרי כספי, אשר קלע 14 נקודות בפחות מ-14 דקות על המגרש. בליגה, לעומת זאת, קבוצתו של יאניס ספרופולוס נכנעה 91:85 להפועל אילת במשחק הקודם, כך שבנוסף לחשיבות הדרבי מכבי תחפש גם להימנע מהפסד שני רצוף. מבחינת הסגל, ספרופולוס השאיר בחוץ את אנג'לו קלויארו, טיילר דורסי ודראגן בנדר, כאשר יובל זוסמן הפצוע ימשיך להיעדר.

בצד האדום המצב די עגום והקבוצה הפסידה בכל ארבעת משחקיה האחרונים בליגה, כולל 76:66 נגד עירוני נס ציונה בחמישי האחרון, בתום משחק בו הובילו במשך 33 דקות אך נוצחו 31:13 ברבע המכריע. אם לא די ברצף השלילי, הפועל תל אביב תיאלץ להסתדר ללא שחקן הרכש הטרי שלה – ג'סטין טילמן שנפצע במשחק המדובר וייבדק בימים הקרובים על מנת לאבחן במדויק את חומרת מצבו. בכך נותר דני פרנקו עם ארבעת הזרים האחרים: טייריק ג'ונס, רג'י אפשואו, ג'ון דיבלר וגייב יורק.

בר טימור. הפועל ת"א יכולה להתאושש בדרבי? | לירון מולדובן

הפועל באר שבע – מכבי חיפה (18:30)

הקבוצות מבירת הנגב ומהכרמל נפגשות שוב אחרי שבסיבוב הראשון באר שבע רשמה את הניצחון הגדול בתולדותיה בליגה הבכירה על חשבון מכבי חיפה – 61:102 בהיכל רוממה. החבורה של רמי הדר חיברה בשבוע האחרון ניצחון בית חמישי משבעה משחקים העונה, כשהביסה 60:83 את גלבוע/גליל ושיפרה את שיא הספיגה העונתי שלה.

בצד הירוק, עמית בן דוד יערוך הופעת בכורה כמאמן הראשי לאחר שקודם מתפקיד העוזר היום, בעקבות פיטוריו של דניאל סאואנה. מכבי חיפה במקום האחרון בטבלה ומחזיקה ברצף של שלושה הפסדים, כך שעבורה תהיה זו הזדמנות נוספת לצאת לדרך חדשה ולהתחיל להשתקם כדי להימנע מירידה ללאומית בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי