צמוד עד הסוף: 77:80 למכבי ת"א על הפועל בדרבי

סקוטי ווילבקין, גייב יורק | ברני ארדוב

הצהובים חזרו מפיגור דו ספרתי במחצית השנייה ורשמו ניצחון יוקרתי על היריבה המושבעת. כריס ג'ונס הצטיין עם 26 נקודות, ווילבקין הוסיף 10 משלו. מנגד, מדר הפציץ 24 נקודות. בנוסף, ב"ש ניצחה 86:94 את מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של תל אביב חזר הערב (ראשון) במסגרת משחק השלמה מהמחזור השני בליגת העל בכדורסל, בו מכבי רשמה ניצחון 77:80 יקר וקשה על הפועל. בנוסף, הפועל באר שבע ניצחה 86:94 את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-17.

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב 77:80

בניגוד למשחקי הדרבי האחרונים, בהם מכבי יצאה עם ידה על העליונה ללא עוררין, הערב זה היה צמוד ומותח עד הבאזר האחרון. אחרי ניצחון על ולנסיה במסגרת היורוליג, הצהובים חזרו לליגה ישירות למפגש נגד היריבה המושבעת, כאשר המאמן יאניס ספרופולוס בחר שלא לרשום את דראגן בנדר, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו. במחצית הראשונה, זו הייתה תצוגה אדירה של הפועל. הקבוצה של דני פרנקו, שנלחמת על חייה בליגה, רצה בשני הרבעים הראשונים בהובלתם של ים מדר ובר טימור, ההפרש כבר צמח לדו ספרתי.

מכבי הגיבה עם רבע שלישי נהדר. אלופת ישראל חזרה מפיגור של 16 נקודות עוד לפני הרבע הרביעי, זאת בעיקר בשל יכולת נהדרת של כריס ג'ונס, עוז בלייזר וג'ון דיברתולומאו. ברבע המכריע ההפרש עבר מצד לצד פעמים רבות, אך ב"מאני טיים" אלו היו המכבים – סל דרמטי של ג'ונס השיב להם את ההובלה, כאשר הרכז גם הוסיף נקודות מהקו. מנגד, גייב יורק החטיא זריקה קריטית עבור הפועל וחרץ את גורל המשחק.

כריס ג'ונס. כוכב המשחק של מכבי ת"א |

הפועל באר שבע – מכבי חיפה 86:94

כ-300 צופים הגיעו הערב לאולם הקונכיה בבאר שבע וראו את הקבוצה המקומית עולה למאזן חיובי העונה בזכות ניצחון חשוב על הירוקים. המאמן עמית בן דוד, שרק מונה לאחרונה בשורות נועלת הטבלה לאחר שדניאל סאואנה פוטר מתפקידו, לא נהנה מאפקט המאמן החדש ורשם הפסד במשחקו הראשון במכבי חיפה.

אריק גריפין שוב בלט על הפרקט עם 27 נקודות, ההפרש במשחק נע כל הזמן סביב ה-20 לטובתה של ב"ש. ספנסר וייס (17 נק') ועמית זיס (16) גם לקחו חלק במאמץ הקבוצה הדרומית. רומן סורקין היה מי שבעיקר צזער נזקים עבור החיפאים עם דאבל-דאבל של 25 נקודות ו-11 ריבאונדים.

רמי הדר. ניצחון נוסף לקבוצה שלו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי