דיווח באיטליה: ג'ורדן לויד על הכוונת של מכבי תל אביב

ג'ורדן לויד | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

הכתב מתאו אנדראני טען כי אקס הפועל אילת, שמככב בסרביה העונה, מועמד לחזק את הצהובים בעונה הבאה אך גם אולימפיאקוס חזק בתמונה. בנוסף, היוונים מעוניינים בטיילר דורסי וסקוטי ווילבקין "לא מרוצה"

(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, עונת היורוליג של מכבי תל אביב לא תימשך אל תוך שלב הפלייאוף ולכן במועדון הצהוב צריכים אולי להתחיל לחשוב על העונה הבאה. אחת העמדות שבהן לא נעשתה החתמה גדולה בקיץ הקודם ולדעת רבים מחייבת שיפור היא עמדת הרכז, ועל פי דיווח באיטליה שחקן הכוכב האדום בלגרד נמצא על הכוונת של אלופת ישראל, שאף "ערכה מגעים ראשונים עם מקורביו".

לטענת העיתונאי מתאו אנדראני, אחד המועמדים לחזק את מכבי תל אביב בעונה הבאה הוא ג'ורדן לויד, שמשחק בקבוצה מבירת סרביה ובעונת 2017/18 לבש את מדיה של הפועל אילת, ממנה השתדרג ישירות לטורונטו ראפטורס מה-NBA, אך העביר את מרבית הזמן בקבוצת הבת של המועדון. בדיווח נכתב כי אולימפיאקוס נאבקת ישירות עם הצהובים על שירותיו של לויד בן ה-27, שרושם העונה ממוצעי יורוליג של 17 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק. אשתקד שיחק לויד בוולנסיה הספרדית, כך שברזומה שלו ניסיון של שתי עונות בליגה הבכירה באירופה.

שחקן אחר של מכבי תל אביב שאליו התייחס אנדראני הוא טיילר דורסי. לטענת הכתב האיטלקי, דורסי נמצא גם הוא על הכוונת של אולימפיאקוס ונחשב למועמד מוביל לקבוצה מפיראוס, לאור הצפי שלא ימשיך תחת יאניס ספרופולוס. בנוסף, בדיווח נכתב כי עתידו של דורסי תלוי בין השאר במצבו של סקוטי ווילבקין, ש"על פי שמועות לא מרוצה מהעונה הרעה שעוברת על המועדון הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי