קלארק נתן הצגה, הרצליה הביסה 80:104 את נהריה בחוץ

שחקני בני הרצליה חוגגים | לירון מולדובן

37 נקודות, 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-6/8 לשלוש היו לפורוורד הנפלא של הקבוצה מהשרון, שחיברה ניצחון שני ברציפות וחגגה על חשבון הצפוניים בפעם השנייה העונה. דאבל-דאבל של מייקל יאנג לא הועיל למארחת

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה ובני הרצליה נפגשו הערב (שני) במשחק שהוקדם מהמחזור ה-24 בליגת העל בכדורסל, וזה נגמר בניצחון חוץ מוחץ של החבורה מהשרון – 80:104 בעין שרה. זו הפעם השנייה בה שחקניו של שרון דרוקר קולעים כמות שכזו מול הסגולים העונה וכן גם ניצחון שני על החבורה מהצפון, שמצדה לא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על מכבי חיפה ונותרה במקום הלפני אחרון. הרצליה ממשיכה לברוח מהתחתית עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

הקבוצה מהשרון סגרה עניין כבר ברבע הראשון למעשה, כאשר קלעה 32 נקודות לעומת תשע בלבד של הנהריינים. ברבע השני הרצליה הפציצה כמות זהה וירדה להפסקה ביתרון של 35 נקודות, שהפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים אחד ארוך.

שהצטיין מעל כולם עבור המנצחת היה קוטי קלארק. הפורוורד המצוין של בני הרצליה קלע 37 נקודות, הוריד תשעה כדורים חוזרים, מסר שמונה אסיסטים ודייק בשש זריקות מחוץ לקשת מתוך שמונה ניסיונות. מקס היידגר שימש כינור שני עם 16 נקודות, אלייז'ה תומאס הוסיף 11 ו-10 היו גם לאבירם זליקוביץ' וגם לטרל פארקס. בנהריה בלט מייקל יאנג עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'רון בלוסומגיים תרם 20 נקודות.

ניצחון מוחץ. שחקני בני הרצליה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי