דרוקר הודה: "קאנינגהאם גמר את העונה, נצטרך להיפרד ממנו"

ג'ארד קאנינגהאם | דני מרון

מאמן בני הרצליה דיבר ב-103FM ועדכן במצבו של הגארד שנפצע בשריר הירך האחורי: "הוא לא שיחק כמעט שנה, ידענו את זה". המהפך לטובה של הקבוצה: "זה חומר לסרט דוקומנטרי מעולה". מכסת הזרים: "לנו זה טוב שהגדילו"

(גודל טקסט)

עונת החזרה לליגת העל נפתחה בצורה קשה מאוד עבור בני הרצליה, עם שבעה הפסדים רצופים. אלא שמאז, החבורה מהשרון נמצאת בתקופה נהדרת, בין השאר בגלל מספר שינויים שעשתה בסגל, והניצחון המוחץ שלה אתמול (שני) 80:104 על עירוני נהריה היה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, התראיין הערב ל-103FM ודיבר על השיפור ביכולת, כמו גם על הפציעה של שחקן הרכש האחרון שהצטרף ותוך זמן קצר גמר את העונה: ג'ארד קאנינגהאם.

"אתמול חבר טוב אמר לי שזה היה יכול להיות סרט דוקומנטרי מעולה", תיאר דרוקר את המהפך בבני הרצליה, "היינו במאזן 7:0, במצב לא טוב, התחלנו שינויים והקבוצה פתאום רצה 7 מ-10. כיף לראות אותנו, אנחנו משחקים ביחד ומשחקים חזק. אסור לשכוח שגם אנחנו סבלנו מפציעות וחוסר מזל. הדבר הכי חשוב, גם אמרתי את זה לאלדד אקוניס אז, זה משחק פוקר. תשחק אותו נכון, תהיה סובלני ותגבש קבוצה של לוחמים – תוכל לצאת מזה".

המצב בליגה: "מה שקורה נראה כמו טירוף. שתי יורדות זה משהו שלא היה המון שנים והכניס את כולם לסחרור, כולם מחפשים איך להתחזק".

הגדלת המכסה העונתית ל-10 זרים: "אני מאלה שנהנו מזה שהגדילו. תלוי כמה כל קבוצה רושמת, אצלנו לא תראו יותר מארבעה זרים על המגרש. עכשיו אנחנו משחקים עם שלושה זרים וזה לא כל כך רע, אני אומר את זה לא בפעם הראשונה בקריירה. זה קרה לי גם בהפועל ירושלים ובהפועל אילת. יש פציעות וקורונה וזו באמת שנה מיוחדת, זו הסיבה שהגדילו את זה. אמרו שיהיו הדבקות ולא רוצים להפסיק את הליגה או לפגוע בקבוצה אם יהיו מקרים כאלה".

דרוקר. הרצליה עשתה מהפך | לירון מולדובן

קאנינגהאם נפצע: "הוא חטף כדור באימון ויצא למתפרצת לבד, פתאום צעק. זו פציעה בשריר הירך האחורי. יש לזה כמה סיבות – הוא לא שיחק כמעט שנה וידענו את זה. החזרה לאימונים ולפעילות, יכול להיות שזה גורם למשהו. לפעמים זה גם חוסר מזל, זה קרע של שישה סנטימטרים שישבית אותו עד סוף השנה ונצטרך להיפרד ממנו".

ההחתמה הבאה: "אנחנו צריכים להיות זהירים כי מועד ההעברות האחרון יהיה ב-18 באפריל. נצטרך להחליט ביחד על איזו עמדה ללכת כי יש לנו העברה אחת. יכול להיות שהיידגר סוגר לנו את עמדת הגארד. הוא מותק של שחקן ושל בחור. משחק עם אנרגיה, כיף לראות אותו. אני שמח שקיבלנו אותו ויכולים ליהנות ממנו".

שחקני בני הרצליה. נהנים מתקופה טובה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי