בחמישי: הפועל ת"א רוצה לקטוע רצף של חמישה הפסדים

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | ברני ארדוב

האדומים ייצאו למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון, לה נכנעו בכל ארבעת המפגשים האחרונים. סגנית האלופה רוצה לחזור לנצח בבית אחרי ארבעה משחקים

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל יושלם מחר (רביעי) עם המשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל תל אביב, שייערך בבית מכבי. סגנית האלופה מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות על האדומים, שנמשך מאז פברואר 2019, כולל 85:91 בסיבוב הראשון העונה.

ראשון לציון פתחה את העונה עם ניצחונות בכל שלושת משחקי הבית הראשונים שלה, אולם מאז נוצחה בעיר היין בארבעה משחקי ליגה ולכן היא מדורגת במקום ה-10 המאכזב. קבוצתו של גיא גודס מגיעה לאחר הפסד חוץ 97:84 להפועל ירושלים, במשחק בו לא הובילו אפילו שנייה ופיגרו בהפרש דו ספרתי לאורך כל הערב.

מן העבר השני, הפועל תל אביב עומדת על רצף של ארבעה הפסדים בחוץ וחמישה הפסדי ליגה בסך הכל, מה שמציב אותה במקום ה-11 בטבלה כשההישארות בליגת העל רחוקה מלהיות מובטחת עבורה. את השבוע הנוכחי היא פתחה באיבוד יתרון של 16 נקודות בדרבי, בדרך להפסד מאכזב 80:77 למכבי תל אביב. כזכור, החבורה של דני פרנקו חסרה את ג'סטין טילמן שנפצע כבר במשחקו הראשון אחרי שחתם בקבוצה, ואתמול הצטרף לאדומים ג'יימס יאנג שעדיין לא צפוי לערוך הופעת בכורה מחר.

שחקני ראשל"צ. רוצים לחזור לנצח בבית | דני מרון
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי