74:83 לחולון על קומנובו בפתיחת הסיבוב השני של הליגה הבלקנית

יוגב אוחיון | ברני ארדוב

24 שעות אחרי שגברה על טופאש בליגת האלופות של פיב"א, הקבוצה של דדאס רשמה ניצחון נוסף, הפעם במקדוניה במשחק הראשון של שלב הבתים השני. מקסים דה זאו להט

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

רק אתמול (שלישי) הפועל חולון פגשה את טופאש במסגרת ליגת האלופות של פיב"א וניצחה אותה, וכבר הערב קבוצתו של סטפאנוס דדאס עמדה באתגר נוסף, כאשר גברה 74:83 על קומנובו במקדוניה במשחק הראשון של שלב הבתים שני של הליגה הבלקנית.

הסגולים רשמו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, המשיכו הכושר הנפלא ומדורגת כרגע שנייה בבית שלה, בו נמצאת גם אקדמיק בולטקס 99 הבולגרית. שתי הראשונות יעפילו לחצי הגמר, והבולגרים כרגע ראשונים אחרי שניצחו ב-17 הפרש את קומנובו (היחידה עם שני משחקים בבית). ב-25 במרץ תתקיים ההתמודדות בין אקדמיק בולטקס לחולון.

חניכיו של דדאס פתחו טוב מאוד את הרבע הראשון, הגיעו כבר ליתרון של 10 נקודות, אך סיימו אותו ב-16:16. בחצי השני הסגולים שוב הצליחו לברוח קצת (פער 11 בשיאו), אך שוב המקדונים צימקו לקראת הסיום והמחצית הסתיימה ב-38:42 לחולון.

הלך הרוח היה דומה גם ברבע השלישי, שהסתיים ב-55:59 לחולוניה, וקומנובו הצליחה לעלות ליתרון ראשון אחרי זמן רבע ברבע הרביעי. למרות זאת, הקבוצה של דדאס בריצת 0:13 נהדרת באמצע הרבע האחרון החזירה לעצמה את היתרון, עלתה לדו ספרתי והבטיחה את הניצחון. מקסים דה זאו להט עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

סטפנוס דדאס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי