שוב איבדה יתרון מבטיח: הפועל ת"א הפסידה 86:84 לראשל"צ

אקיל מיצ'ל, נועם דוברת | אלן שיבר

האדומים איבדו הפרש של 18 נקודות במחצית השנייה ורשמו הפסד שישי ברצף. מונרו הצטיין עם 20 נק', מיצ'ל כיכב עם דאבל-דאבל (18 נק' ו-10 ריב'). פארגו ודוברת קלעו 17 כ"א. מנגד, טימור הוביל עם 19 נק'

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נלחמת על חייה בליגת העל בכדורסל והערב (חמישי) היא רשמה הפסד קריטי ביותר עבורה. האדומים פגשו את מכבי ראשון לציון, יריבתה לתחתית הליגה, איבדו יתרון ספרתי במחצית השנייה והפסידו 86:84 לכתומים. הקבוצה של דני פרנקו עם הפסד שישי ברצף ותקועה במקום ה-11.

לא פחות מארבעה שחקנים של ראשל"צ כיכבו על הפרקט הערב והגיעו לספרות כפולות. דריל מונרו הצטיין עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, אקיל מיצ'ל להט עם דאבל-דאבל מרשים של 18 נק' ו-10 ריב'. נועם דוברת וג'רמי פארגו הוסיפו 17 נק' כל אחד. מנגד, בר טימור היה השחקן הטוב ביותר בהפועל ת"א כשסיים עם 19 נק' (4/5 משלוש).

האורחת מת"א פתחה את המשחק בקצב גבוה מאוד ובהובלתם של מדר וגייב יורק ברבע הראשון, הקבוצה של דני פרנקו קלעה לא פחות מחמש שלשות ברבע הראשון. טימור נכנס למשחק מהר ותרם מהיכולות המוכרות שלו להתקפה, ראשל"צ מנגד נשענה על היכולות של ג'רמי פארגו ואקיל מיצ'ל, אך למחצית היא ירדה בפיגור דו ספרתי של 59:42.

ג'רמי פארגו, דריל מונרו | אלן שיבר

כמו בלא מעט משחקים אחרים העונה, כולל בדרבי הפועל ת"א חוותה ירידה משמעותית ביכולת במהלך המחצית השנייה. הכתומים השתפרו במהלך פתיחת המחצית השנייה בזכות סלים חשובים של נועם דוברת ודריל מונרו, כשמנגד האורחת מת"א איבדה לא מעט כדורים ואפשרה ליריבתה לצמק את הפער ל-72:69 לפני הרבע הרביעי.

ברבע המכריע ההפרש כולו נמחק והמשחק הפך להיות קרב צמוד. במצב של 81:81, פארגו חטף למדר את הכדור ומונרו העניק לראשל"צ יתרון ראשון מאז הדקה השלישית של ההתמודדות. רג'י אפשואו הצליח להפוך שוב את התוצאה בשניות הסיום, אבל שלשה גדולה של גולן גוט, בתוספת איבוד כדור נוסף של מדר, חתמו את המשחק בניצחון כתום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי