חזרה רעבה: הפועל חיפה הביסה 87:100 את הפועל ירושלים

קינן אוואנס | אלעד נבו

אחרי חודש שלם ללא משחק, הקבוצה של חסין חגגה בבירה וגברה על אדומייטיס ושחקניו בפעם השנייה העונה. המארחת מזערה נזקים אחרי שפיגרה ב-26 נקודות. אוואנס הוביל עם 23, 17 לסיגרס, בריימו ואריאל בלטו מנגד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים והפועל חיפה הקדימו להערב (ראשון) את המפגש ביניהן במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל והעולה החדשה, ששיחקה לראשונה אחרי חודש, סיפקה תצוגה אדירה בדרך לניצחון ענק. החבורה של אלעד חסין נצמדה לגלבוע/גליל במקום הרביעי ונותרה לפני הפועל חולון בטבלה לאחר שהתאוששה מהפסד לבני הרצליה במשחקה האחרון, כשהיא גוברת על הקבוצה מהבירה בפעם השנייה בשני מפגשים העונה. לירושלמים זה הפסד חמישי העונה ושני בבית בסך הכל, שהוריד אותם למקום השלישי מאחורי הפועל אילת.

כבר מהרבע הראשון החיפאים הצהירו על כוונותיהם, כאשר קינן אוואנס הוביל בריחה מוקדמת ובתום 10 דקות הלוח הראה 13:26 לעולה מהליגה הלאומית. כרם משעור להט ברבע השני ועזר לשמור על פער דו ספרתי לאורחת, כאשר אדם אריאל וסולימאן בריימו מנעו התפרקות של הפועל ירושלים וקבעו 56:42 בהפסקה.

שחקניו של חסין המשיכו לחגוג ברבע השלישי ועם דקות טובות של איגור נסטרנקו, שהצטרף לאוואנס, ג'ייסון סיגרס ולנארד פרימן, הצפוניים הגדילו את הפער ליותר מ-20 נקודות. ברבע האחרון המארחת מזערה נזקים והצליחה לצמק לדו ספרתי, אך זה היה מעט מדי מאוחר מדי עבורה.

אוואנס היה הקלע הבולט במשחק עם 23 נקודות, סיגרס בלט גם הוא עם 17 ושמונה כדורים חוזרים. משעור סיים עם 15, 11 היו לעמית שמחון ולפרימן, שגם הוריד 15 ריבאונדים. ראקים באקלס היה השישי בספרות כפולות בהפועל חיפה, עם 10 נקודות. בצד השני, בריימו בלט עם 17 ושמונה ריבאונדים, אריאל תרם 15, תמיר בלאט קלע 13, סטנטון קיד 12 וטיישון תומאס 11.

ג'ייקובן בראון מתוסכל. הפסד כואב לירושלמים | דני מרון
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי