זר שישי לדדאס: הפועל חולון החתימה את נייט ססטינה

נייט ססטינה | הפועל חולון, רשמי

הסגולים התחזקו לקראת שלבי ההכרעה בליגת העל ובבלקנית. שחקן הפנים שעבר במכללת קנטאקי היוקרתית יחליף את ריצ'ארד האוול הפצוע, המאמן: "עקבתי אחריו מהקיץ"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון יודעת שהעונה יש לה הזדמנות לרשום הישגים מיוחדים ולקראת שלבי ההכרעה בליגת העל ובבלקנית, הקבוצה של סטפאנוס דדאס צירפה הבוקר (שני) זר שישי לסגל: שחקן הפנים נייט ססטינה חתם בשורות הסגולים עד תום העונה, עם אופציה לעונה הבאה.

ססטינה בן ה-23, שמתנשא לגובה 2.06 מ', מגיע כמחליף לריצ'ארד האוול שפצוע בברכו ואינו צפוי לשוב לשחק העונה. שחקן החיזוק, שיכול לתפקד הן כפורוורד והן כסנטר, יוכל לשחק רק בשני המפעלים שצוינו לעיל כיוון שמועד הרישום האחרון לליגת האלופות של פיב"א חלף לפני מספר שבועות.

ססטינה שיחק חמש שנים בליגת המכללות האמריקאית, תחילה בבאקנל ובעונה האחרונה בקנטאקי היוקרתית. עונתו האחרונה בבאקנל הייתה המוצלחת ביותר שלו, כאשר קלע 15.8 נקודות והוריד 8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה שיחק הפורוורד בקבוצת ליגת הפיתוח של ברוקלין נטס, לונג איילנד, בשורותיה רשם 7.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע.

דדאס התייחס להחתמה: "נייט הוא שחקן שעקבתי אחריו מהקיץ, שחקן שמגיע ממכללה נהדרת. העובדה שהיה רוקי גרמה לי להסס לבנות עליו אז החלטתי להמשיך ולעקוב אחריו בג'י ליג העונה. עצם היותו איש גדול עם זריקה מבחוץ ושחקן קבוצתי, זה בהחלט משהו שמתאים לפילוסופיה שלי. הוא יעזור לנו ברוטציה של השחקנים הגבוהים מכיוון שיש לנו שלושה מפעלים שאנחנו רוצים להגיע בהם עד הסוף, עם משחקים כפולים עד סוף העונה. בליגת האלופות הוא לא יכול לעזור לנו, אבל במסגרות האחרות ייתן לנו עומק וביטחון. האיכות האנושית שלו תיתן לנו פלוס גדול ותמיכה לכימיה הנהדרת שיש לנו בקבוצה".

דדאס. זר שישי לסגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי