"הדרבי מול מכבי חיפה? יש יריבות, לא כמו הבלאגן שהיה בכדורגל"

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

אלעד חסין, מאמן קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה, התייחס ליריבות העירונית מול הירוקים, החמיא לחניכיו על הניצחון על הפועל ירושלים, חשף את הסוד של קבוצתו ("אין מעמדות") והאם הוא מאמין שאפשר להגיע לפיינל פור.

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה לשחק ביום ראשון האחרון אחרי חודש ללא משחק, זאת מכיוון ששישה משחקניה התגלו כחיוביים לקורונה ופעילות הקבוצה הושבתה. העולה החדשה חזרה פשוט בטירוף, עם תצוגה יוצאת מן הכלל מול הפועל ירושלים בארנה וניצחון 87:100 – הניצחון השני העונה של הקבוצה מהכרמל על היריבה מהבירה.

מאמן הפועל חיפה, אלעד חסין, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוד של קבוצתו, המטרות להמשך, חזרת הקהל ואף סיפק השוואה בין הדרבי החיפאי בכדורסל לבין מקבילו מהכדורגל.

האזינו לראיון המלא

הניצחון על ירושלים: "היה משחק מצוין שלנו. החבר'ה באו וביצעו את תכנית המשחק יותר טוב ממה שחשבנו. פחדנו מהכושר הגופני בעקבות מקרי הקורונה שעברנו, שישה שחקנים נדבקו. הושבתנו לגמרי לשבועיים. ההכנה הטקטית וההכנה המנטלית שלנו הייתה מעולה, ידענו בדיוק מה אנחנו הולכים לעשות. הלב הגדול, הרוח ועבודת הצוות ניצחו. גם הצוות שלי, עוזרי המאמן ומאמן הכושר, כולנו נכנסנו למלחמה וזה באמת היה ניצחון ענק".

הבנייה הנהדרת של הקבוצה, שנמצאת בדרך לבית העליון: "שמנו דגש על אופי. הבאנו שילוב של שחקנים ישראלים וזרים. אין מעמדות לפי דרכון, לפי שכר או לפי ניסיון. אנחנו חבורה מאוד מגובשת וכיף לנו ביחד. כשהשישה חזרו להתאמן וראו אותי מחייך, אחד השחקנים אמר לי 'אני רואה שאתה מחייך, מה קרה?', ואמרתי לו שהתגעגעתי לראות את כולם ביחד. זה סוד ההצלחה שלנו".

לקראת משחק הבית הראשון של הקבוצה אליו יגיע קהל: "יש לנו משחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב. אני חושב שההנחיות מאשרות ל-500 או 750 להיכנס, אני לא זוכר בדיוק, כל הזמן משנים את זה. אומרים שביום ראשון אולי יגדילו את המכסות. הלוואי שזה יקרה, זה יהיה פרס גדול בשביל האוהדים שלנו ובכלל".

אלעד חסין | אדריאן הרבשטיין

האם הוא מאמין שאפשר להגיע לפיינל פור: "אנחנו מכוונים להיכנס כרגע לשמינייה הראשונה ואולי אפילו לשישייה. אחר כך זה מאוד תלוי ביריבה שלך בפלייאוף. יש מאצ' אפים יותר טובים ופחות טובים. באמת שממשחק למשחק ומשבוע לשבוע הכל נזיל ודינמי. צריך להישאר צנועים ולהישאר ביחד".

האם יש יריבות מול מכבי חיפה בכדורסל כמו היריבות שקיימת בכדורגל: "אנחנו רואים אותם כמעט כל יום, הרבה אנשים עבדו ביחד לאורך השנים. יש יריבות ספורטיבית, אבל יש הערכה. זה לא כמו הבלאגן שהיה בדרבי האחרון בכדורגל. אנחנו מכבדים אותם והם מכבדים אותנו, וכשנראה אותם במגרש נעשה הכל כדי לנצח אותם. המשחק הזה הוא יותר ממשחק רגיל. המצב שלהם? אם היינו במצב הפוך הם לא היו מרחמים עלינו, ואני לא אומר את זה בקטע רע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי