רמי כהן: "כשזה מגיע לדקות האחרונות, משהו רועד אצלנו"

רמי כהן | ספורט1

יו"ר הפועל ת"א התראיין ל-103FM והתייחס לרצף ההפסדים ("מעכשיו כל משחק הוא מלחמת עולם"), למשא ומתן שלא צלח עם פארגו ("הגיע לסכומים שאנחנו לא יודעים לשלם") וסיפק עדכון על מצבו של ג'יי.פי טוקוטו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה ביום שני את הפסדה השביעי ברציפות כשנכנעה 83:80 בקרב תחתית קריטי למכבי חיפה, תוצאה שהותירה את דני פרנקו ללא ניצחון מאז חזר בתחילת פברואר ואפשרה לירוקים להיצמד לאדומים, שמדורגים במקום ה-11 עם שלושה ניצחונות בלבד מפתיחת העונה. למעשה, מכיוון שהיה זה הניצחון השני של מכבי חיפה העונה על הפועל תל אביב, היא כעת ביתרון עליה ובמקרה של שוויון לירוקים תהיה עדיפות לאור המאזן הפנימי.

למרות כל זאת, בראיון לתכנית הספורט ב-103FM ניסה רמי כהן לשמור על אופטימיות: "קודם כל, עד כמה שזה קשה, לא מתייאשים. הכי קל ליפול למקומות האלה בסיטואציה שאנחנו נמצאים".

האזינו לריאיון המלא עם רמי כהן

כהן והאדומים תולים תקוות רבות בחזרת ג'יי פי טוקוטו, שנפצע עוד לפני מינויו של פרנקו ועל קצב החלמתו סיפר היו"ר: "טוקוטו השבוע צריך לעשות צילום, הוא מרגיש טוב. אם הצילום יראה שזה (הפציעה)  מאחוריו, אז הוא יתחיל להתאמן ביום ראשון. גם נס ציונה, גם נגד ראשל"צ וגם נגד מכבי ת"א שיחקנו כדורסל והובלנו 35 דקות, אבל בסוף כשזה מגיע לדקות האחרונות משהו רועד אצלנו".

תולים תקוות רבות בחזרתו. ג'י פי טוקוטו | אודי ציטיאט

גם ג'יימס יאנג, ששיחק אשתקד במכבי חיפה ושלשום ערך מולה את הבכורה באדום, עדיין לא מסונכרן עם יתר חבריו לקבוצה ועל כך אמר כהן: "היה אפשר לראות שהוא עוד לא השתלב, שהקבוצה לא רגילה לשחק איתו ושהוא לא רגיל לשחק איתה. אנחנו צריכים לקחת את כל התקופה מעכשיו והלאה כסוג של מלחמת עולם".

לקבוצה של דני פרנקו נותרו עוד שמונה משחקים עד תחילת הפלייאוף, כשהקרוב יהיה נגד הפועל באר שבע ולקראתו אמר היו"ר: "עד הפלייאוף או אחרי הפלייאוף, זה לא משנה מתי, אבל צריך להתחיל לנצח. צריך להוציא מעצמנו, לא משנה אם זה מול הפועל באר שבע או ריאל מדריד, אנחנו צריכים לעלות לכל משחק בשביל לנצח ולתת את המאתיים אחוז בשביל לנצח. אין לנו מקום לטעויות".

שינויים אפשריים נוספים בסגל: "אחת הבעיות בקבוצה היא מחסור באופי, אחרת לא היינו נתקלים בכל כך הרבה שדים בדקות ובשניות האחרונות. ניסינו לשנות את זה עם יאנג וננסה לשנות את זה עם עוד שחקן. אנחנו מחפשים ויש שמות בחוץ, שמות לא רעים ואני מקווה שנמצא ובמהרה".

פארגו. הניסיון לצרף אותו לא צלח | אלן שיבר

כיצד ג'רמי פארגו בחר בסופו של דבר במכבי ראשון לציון: "זה הגיע לסכומים שאנחנו לא יודעים לשלם ונאלצנו לוותר. כל הקבוצות של תל אביב כפול שתיים לא מקבלות (את התמיכה שקבוצות כמו ראשון לציון מקבלות מהעיריות), אבל זאת המציאות, זה הגיע למספרים שלא יכולנו לעמוד בהם ופרשנו בשיא".

היותו היו"ר שמנצל עד תום את מכסת הזרים שהוגדלה לעשרה השנה, על אף שהיה היחיד שהצביע נגד ההחלטה בתחילת העונה: "אני חושב שצריך להוריד חזרה לשמונה. התירוץ היה הקורונה, אבל אני חושב שזה לא בריא לקבוצות וגם כשהשתמשנו אני חושב שזה לא בריא וצריך להוריד לשבעה זרים עד מרץ ועוד אחד עד אפריל (במקום תשעה עד מרץ ועוד אחד עד אפריל)".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי