בחמישי: פארגו יפגוש את מכבי ת"א, קרב צמרת בגן נר

ג'רמי פארגו, נועם דוברת | דני מרון

אקס הצהובים ינסה להוביל את מכבי ראשל"צ לניצחון שלישי ברצף, האלופה תקווה להתאושש מההפסד לאנאדולו. גליל/גלבוע תקווה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח בביתה את הפועל חיפה הלוהטת. בנוסף, ב"ש תפגוש את נס ציונה

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (חמישי) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד, מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי ראשון לציון ותקווה להמשיך את הרצף בליגה. בנוסף, הפועל חיפה תפגוש את גלבוע/גליל לקרב צמרת. הפועל באר שבע תתמודד נגד עירוני נס ציונה במשחק הנוסף.

מכבי ראשון לציון – מכבי תל אביב (21:00)

למכבי ת"א אין יותר מדי זמן להתאושש מההפסד ההיסטורי לאנאדולו אפס בהיכל. אלופת ישראל, שמובילה את ליגת העל בבטחה בשלב זה, תפגוש את הכתומים אחרי שהביסה אותם 77:105 במפגש הראשון ביניהן העונה, במשחק בו סקוטי ווילבקין ויובל זוסמן כיכבו. כזכור, שתי הקבוצות ייפגשו בעוד כחודשיים במסגרת גמר גביע המדינה.

מן העבר השני, הקבוצה של גיא גודס יצאה לדרך חדשה העונה. אחרי שני ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים, נראה שראשל"צ יצאה לגמרי ממאבקי התחתית וכעת יכולה להתרכז במאבק על הפלייאוף. איגור קולשוב שב אמש לקבוצה, אך לא יכול לשחק בשל חובת הבידוד. מי שכן יעמוד לרשותו של גודס הוא ג'רמי פארגו, אקס מכבי ת"א בשלוש קדנציות שונות.

מכבי ת"א. תקווה להתאושש במהרה | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חיפה (22:00)

עד לא ממזמן, גלבוע/גליל הייתה במקום השני בליגה ובהחלט נראתה כמו קבוצה שתשאר שם עד תום העונה הסדירה. כעת, החניכים של אבישי גורדון מגיעים למשחק מחר כשהם אחרי שלושה הפסדים ועלולים לאבד בקרוב את המקום בשישייה הראשונה. הקבוצה מגן נר תקווה לעוד הופעה נהדרת מיפתח זיו, אשר קלע במשחק האחרון 17 נקודות וחילק שבעה אסיסטים. מנגד, הפועל חיפה רשמה ניצחון 87:100 אצל הפועל ירושלים במחזור האחרון ותקווה להמשיך את המומנטום בפסגה.

אוואנס. 23 נקודות בניצחון על הפועל ירושלים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי