הפועל ירושלים הודיעה: ג'ייקובן בראון הושבת לתקופה בלתי מוגבלת

ג'ייקובן בראון | דני מרון

קפטן האדומים מהבירה, שסחב מתחילת העונה פציעה בכתף אשר החמירה לאחרונה בעקבות מכה שספג, החליט יחד עם הצוות הרפואי שלא לשחק בתקופה הקרובה. מנהל הקבוצה: "טעינו? יכולנו להתנהל אחרת? אולי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פרסמה היום (חמישי) עדכון על מצבו של הקפטן ג'ייקובן בראון, וכלל לא מדובר בחדשות טובות עבור הקבוצה מהבירה: לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט להשבית את השחקן מהפעילות הקבוצתית ללא מגבלת זמן וזאת בעקבות הפציעה בכתף שהוא סוחב מתחילת העונה.

כזכור, בראון נפגע בכתף במשחק הכנה בתחילת חודש ספטמבר האחרון וכבר אז נשקלו מספר אפשרויות לטיפול. הגארד החליט בזמנו על טיפול שמרנו ונמנע מלעבור ניתוח, אך פספס את שלושת החודשים הראשונים של העונה. גם בתקופה שלאחר החזרה, בראון קיבל זריקה שסייעה לו לשחק במשך חודשיים.

בשבועות האחרונים הקפטן הרגיש כי התגברו הכאבים, שהחמירו כשספג חבטה במהלך משחק הליגה נגד הפועל חיפה. מכאן ההחלטה שקיבל בראון, אשר בתקופה הקרובה יחליט ביחד עם הפועל ירושלים על המשך טיפול. כך או כך, עושה רושם כי אחד מעמודי התווך של האדומים עלול שלא לחזור לפרקט העונה.

בראון. לא ישחק בתקופה הקרובה | דני מרון

כשעתיים לאחר הודעת המועדון, מנהל הקבוצה דייויד בסן פנה לטוויטר האישי שלו כדי לענות לביקורות בנוגע להתנהלות הפועל ירושלים בנושא הפציעה של בראון: "אחת החוויות הקשות כמנהל קבוצה, היא להגיע עם שחקן לרופא שמבשר לו בשורה קשה. פציעה משמעותית לשחקן היא כמו הודעות פיטורין לכל אחד מאיתנו ויותר מזה, בגילאים מתקדמים פציעות משמעותיות יכולות לסיים קריירה. ולמה אני כותב משהו טרויאלי כזה אתם שואלים? ובכן, יש מן דעה כזו שהכתובת הייתה על הקיר ושההתנהלות שלנו כמועדון הייתה לקויה ובדיעבד אולי היינו יכולים לעשות דברים אחרת".

בסן המשיך וניסה להסביר מה הוביל את הקבוצה והשחקן בחצי השנה האחרונה: "כשג'יי בי נפצע ולאחר קבלת הפענוח של ה-MRI היו שתי אופציות טיפוליות. האחת שמרנית, קרי שיקום אינטנסבי וחזרה הדרגתית לפעילות, והשנייה ניתוחית. החלטה על ניתוח בשלב כזה בקריירה, ביד הקולעת ובניתוח הספציפי הזה, היא החלטה קשה מאוד ממגוון סיבות שאני לא אפרט. השחקן החליט על הטיפול השמרני ואנחנו בוודאי לא יכלנו ללכת נגדו, מה גם שההחלטה גובתה על ידי מיטב המומחים שסברו שהוא יכול להמשיך בפעילות מלאה".

לסיום, המנהל הסביר מה קרה מאז שהשחקן חזר והודה כי ייתכן שהקבוצה לא פעלה נכון: "לאחר שג'יי בי שב לפעילות הציעו לשחקן זריקה שאמורה לשפר את מצבו לטווח יחסית ארוך. ניסינו את זה ובאמת למשך חודשיים הפציעה נעלמה כלא הייתה וחודשיים שיחק ללא הגבלות ובלי כאבים. לצערנו הרב, בימים האחרונים חזרו הכאבים ואיתם ההבנה שככה אי אפשר להמשיך. טעינו? אולי. יכולנו להתנהל אחרת? גם כן אולי. בארה"ב זה נקרא Monday morning football".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי