ז'יז'יץ': "הייתי צריך להתעלות". ספרופולוס: "הוא היה בלתי עציר"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מכבי תל אביב התאוששה מהמפלה מול אנאדולו עם 72:89 בחוץ מול ראשון לציון. הסנטר שיחק 31 דקות בעקבות פציעתו של האנטר וכיכב: "כשאתה עושה הגנה טובה, קל יותר לשחק טוב בהתקפה". מאמנו החמיא

(גודל טקסט)

הצהרה כוונות לקראת גמר גביע המדינה? אחרי התבוסה הקשה מול אנאדולו אפס ביורוליג, מכבי תל אביב גברה אתמול (שבת) 72:89 בחוץ על מכבי ראשון לציון, הקבוצה אותה היא כאמור תפגוש בקרב על התואר. האלופה נהנתה מ-20 נקודות ותשעה ריבאונדים של אנטה ז'יז'יץ', רשמה ניצחון שלישי ברציפות בזירה המקומית ועלתה מאזן מרשים של 3:16 בליגת ווינר סל.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "שיחקנו משחק טוב מההתחלה. היינו מרוכזים בהגנה, לא אפשרנו לראשון למסור כמו שהיא רגילה. אני חושב שהיה לנו גם משחק התקפי טוב, הרבה שחקנים שותפו ושישה קלעו בדו ספרתי. שיתפנו את הכדור, קלענו מבחוץ ואלייז'ה בראיינט פתח טוב מאוד. אבל שחקן המפתח היה ז'יז'יץ' שהיה בלתי עציר בפנים, השתמשנו בו טוב מאוד וסידרנו לו כדורים בצורה חכמה. אני מרוצה מאוד"

המאמן היווני הסביר כיצד הכין את השחקנים למשחק אחרי ההפסד לאנאדולו אפס יומיים קודם. "היינו צריכים לעבוד בעיקר על הצד המנטלי, כי לא יכולנו להתאמן, זה משחק שני תוך יומיים עבורנו", אמר ספרופולוס, "רצינו להשאיר את הקבוצה עם כמה שיותר אנרגיות. הדרך היחידה לשנות את המומנטום השלילי היה דרך עבודה פסיכולוגית והצלחנו בזה. השחקנים עלו למגרש בצורה הנכונה".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

ז'יז'יץ', שהיה 31 דקות על הפרקט לאחר שאות'לו האנטר ספג פציעה קלה ברבע הראשון, סיכם: "אחרי המשחק האחרון היינו צריכים להרים את הרמה. ידענו שלא עשינו עבודה טובה ושהיינו צריכים להתעלות, ועשינו את זה הערב. הראנו שאנחנו יכולים לשחק חזק יותר ועם יותר אנרגיות".

"שיחקתי הרבה דקות בגלל שאות'לו נפצע די מוקדם", המשיך הקרואטי, "כשמישהו נפגע, מישהו אחר צריך להתעלות. זה לא היה רק אני – זה היה כספי, קליין, בלייזר. כולם עשו עבודה נהדרת. המאמן הכין אותנו טוב מאוד, עשינו עבודה מצוינת בהגנה. כשאתה עושה הגנה טובה, קל יותר לשחק טוב בהתקפה. שיתפנו את הכדור, קלענו זריקות פנויות, מצאנו את השחקן הפנוי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי