בן שימול לא הצליח להתאושש מפציעה בגבו ושוחרר ממכבי חיפה

אבי בן שימול, ים מדר | דני מרון

הירוקים הודיעו על סיום דרכו של הרכז הישראלי בן ה-35: אנו מעריכים את המחויבות שגילה, אבל לצערנו הוא לא הצליח להתגבר על פציעה מהעונה החולפת", מסר הבעלים ג'ף רוזן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (שישי) על שחרורו של אבי בן שימול מהקבוצה. הסיבה, לטענת המועדון, היא שהרכז הישראלי הוותיק "לא הצליח להתאושש מפציעה חוזרת ונשנית בגבו".

"אנו מעריכים את המחויבות שגילה אבי לקבוצה בתקופות מוקדמות בקריירה ועכשיו", מסר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "לצערנו הוא לא הצליח להתגבר על הפציעה מהעונה החולפת".

אחרי שתי עונות באילת, בן שימול בן ה-35 חזר בקיץ לקדנציה שנייה במכבי חיפה, במדיה הוא כזכור שיחק גם בין 2010 ל-2012. העונה העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-4.7 אסיסטים למשחק.

מחר (שבת ב-20:45) תארח מכבי חיפה את הפועל חולון. במחזור שעבר קטעו הירוקים רצף של תשעה הפסדי בית מאז העונה שעברה עם 73:80 על הפועל ת"א. הירוקים, שהובילו כמעט לאורך כל הדרך, התגברו על מהפך מאוחר של האדומים עם ריצת 0:12 ברבע הרביעי וניצחו למרות שפל עונתי של 37.2% לשתיים – הנתון השלישי הכי נמוך העונה לקבוצה כלשהי בליגה. רומן סורקין, שקלע 4 מ-6 הזריקות האחרונות שלו לשלוש אחרי רצף של 13 החטאות, הוביל עם 22 נקודות, בדיוק כמו כריס דאו.

מנגד, הפועל חולון ניצחה במשחק הליגה האחרון שלה את הפועל גלבוע/גליל, 80:82 בגן נר. טיירוס מגי הוביל עם 19 נקודות, סי.ג'יי האריס הוסיף 15 ומקסים דה זאו 14. ביום שלישי, לראשונה מזה למעלה משנה עם קהל בהיכל טוטו, ספגו הסגולים הפסד ראשון בשלב הבתים השני של ליגת האלופות, 72:63 לקרשיאקה הטורקית. מגי והאריס קלעו 14 ו-12 נקודות בהתאמה לחולון, שנעצרה על 7 שלשות ב-24% בלבד.

במשחק החוץ הקודם שלה במסגרת הליגה נגד מכבי חיפה, בדצמבר 2019, הפועל חולון ספגה את אחד מהפסדיה הקשים בשנים האחרונות: 92:60, כאשר סטפאנוס דדאס שבדיוק מונה לתפקיד המאמן צופה בחניכיו החדשים מהיציע. מאז ניצחו הסגולים בכל שלושת המפגשים שלהם עם הירוקים, כולל 88:96 בחוץ במסגרת גביע המדינה בינואר ו-69:105 מרשים בסיבוב הראשון העונה בבית, בו השוו את שיא הליגה בכל הזמנים עם 21 שלשות

אבי בן שימול, יונתן מור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי