Sport1 Banner

בראשון: מכבי ת"א מתארחת ברוממה, הפועל ירושלים בהרצליה

אות'לו האנטר | דני מרון

ללא אות'לו האנטר, טיילר דורסי ואנג'לו קלויארו, האלופה תפגוש בחוץ את הפועל חיפה המפתיעה, שתנסה לגבור על הצהובים לראשונה מאז 1989. הקבוצה מהבירה מקווה להתאושש מול חניכיו של שרון דרוקר

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חולון גברה הערב (שבת) על מכבי חיפה, משחקי ליגת ווינר סל יימשכו מחר עם שני מפגשים מסקרנים, כאשר מכבי תל אביב תגיע להיכל רוממה למשחק מול הפועל חיפה, והפועל ירושלים תתארח אצל בני הרצליה.

הפועל חיפה – מכבי ת"א (21:10)

האלופה מגיעה לרוממה לאחר ניצחון 72:89 בחוץ על מכבי ראשון לציון, במשחק בו אנטה ז'יז'יץ כיכב עם 20 נקודות, החטאה בודדת ומדד 39 – הנתון הכי גבוה לשחקן של הצהובים העונה. זו הפעם הרביעית העונה במסגרות הרשמיות שהצהובים פוגשים את העולה החדשה, כאשר בכל הפעמים הם גברו על קבוצתו של אלעד חסין. הזרים שיאניס ספרופולוס בחר להשאיר מחוץ לסגל המשחק הם אות'לו האנטר, טיילר דורסי, ואנג'לו קלויארו.

מנגד, העולה החדשה מהכרמל, שקיבעה את מעמדה בליגת העל, אמנם הפסידה 96:79 לגלבוע/גליל במשחקה הקודם, אך היא מחזיקה במאזן מצוין באולמה הביתי: שבעה ניצחונות משמונה משחקים. החיפאים יקוו לשיפור בעיקר בקליעה לשלוש, לאחר שבגן-נר הם נעצרו על שפל עונתי של 3 שלשות ב-14% אחוזים. לאחר שכבר הצליחו לגבור על הפועל ירושלים בעונת החזרה לליגת העל, כעת הם ינסו לרשום ניצחון ראשון על מכבי ת"א מאז שנת 1989.

טיילר דורסי | מכבי Playtika תל אביב, אינסטגרם

בני הרצליה – הפועל ירושלים (19:20)

הקבוצה מהבירה תגיע להרצליה לאחר הפסד ביתי קשה במשחקה הקודם, 100:87 מול הפועל חיפה. קבוצתו של דאיניוס אדומייטיס ראתה את העולה החדשה עולה ליתרון בלתי נתפס של 26 במהלך המשחק, ונראה כי ההגנה היא המפתח במשחקיה של הקבוצה. בניצחונות, הירושלמים עוצרים את היריבות על ממוצע של 78.1 נקודות למשחק, לעומת 96.4 נקודות בהפסדים.

מן העבר השני, בני הרצליה תגיע למפגש לאחר הפסד כואב, 87:84 בבית מול מכבי ראשון לציון. הכחולים-לבנים חזרו מפיגור מוקדם של 19 נקודות ועלו ליתרון לראשונה במשחק כשלוש דקות לסיום, אך ריצה מאוחרת של הכתומים מנעה ניצחון מקבוצתו של שרון דרוקר. הם יכולים לשאוב עידוד מיכולתו במשחק האחרון של עבדול גאדי, שקבע שיא עונתי של 18 נקודות, אחרי שבשלושת המשחקים הקודמים קלע 14 נקודות במצטבר.

דאיניוס אדומייטיס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי