מכבי ת"א הביסה את הפועל חיפה, 80:88 דרמטי לירושלים נגד הרצליה

עוז בלייזר, סקוטי ווילבקין, טי. ג'יי. קליין | לילך וייס

האלופה נהנתה ממחצית שנייה גדולה ברוממה, ברחה לאדומים בגדול וניצחה 67:104 אדיר. דאבל-דאבל לקליין (13 נק' ו-11 ריב'). הקבוצה מהבירה הייתה קרובה ליתרון של 30 נקודות, אך רבע רביעי מזעזע גרר אותה למותחן

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל חזרה הערב (ראשון) בשני מוקדים שונים. במשחק המוקדם, הפועל ירושלים ניצחה 80:88 את בני הרצליה בתום משחק דרמטי. מיד לאחר מכן, מכבי תל אביב ניצחה 67:104 את הפועל חיפה ברוממה.

הפועל חיפה – מכבי תל אביב 104:67

אחרי שגברה על מכבי ראשון לציון במחזור האחרון, מכבי ת"א הגדילה את רצף הניצחונות שלה בליגה לארבעה אחרי משחק נהדר נגד הפועל חיפה. העולה החדשה, שהנחילה לאחרונה להפועל ירושלים הפסד כואב, התקשתה מאוד בדקות הפתיחה של החצי השני ובכך אפשרה לאלופה לברוח להפרש דו ספרתי, אותו היא לא איבדה עד הסיום.

ללא אנג'לו קלויארו, אות'לו האנטר וטיילר דורסי, עוז בלייזר ואנטה ז'יז'יץ' היו הנהנים הגדולים מהדקות החלשות של האדומים בחזרה מחדרי ההלבשה, הובילו את הבריחה הגדולה שעלתה על 30 הפרש ברבע הרביעי. בסיום, טי. ג'יי. קליין חגג דאבל-דאבל גדול של 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. מנגד, 20 נקודות של קינן אוואנס לא עזרו לחיפה.

אנטה ז'יז'יץ', לנארד פרימן | לילך וייס

בני הרצליה – הפועל ירושלים 88:80

אחרי יותר משנה בספורט הישראלי, עשרות ילדים נכנסו היום לאולם היובל שבהרצליה, זאת בעקבות פיילוט שנערך לקראת המשחק ובו נערכו בדיקות קורונה מהירות בכניסות. במשחק עצמו, הירושלמים פתחו מבערים כבר מהרבע הראשון, השיגו יתרון דו ספרתי מהיר וחשבו שהם בדרך לניצחון קליל. טיישון תומאס לא נכלל בסגל של דאיניוס אדומייטיס, זאת בשל פציעה שספג במהלך השבוע. כזכור, גם ג'ייקובן בראון מושבת עד הודעה חדשה, אך מי שכן נכח הוא כריס קרמר, שחזר אחרי חודש וחצי.

סולימאן בריימו (22 נקודות) היה המוציא לפועל העיקרי של הפועל ירושלים, כאשר כבר אחרי 10 דקות של משחק הוא רשם לעצמו ספרות כפולות בנקודות. תמיר בלאט חילק שישה אסיסטים רק ברבע הראשון, הקבוצה מהבירה יצאה לריצת 2:19 והייתה קרובה לשלושים נקודות הפרש, אבל פשוט נעלמה ברבע הרביעי, בו הרצליה רצה 12:27, צימקה את ההפרש על לחמש נקודות, אבל שם גם נעצרה.

מקס היידגר מול סולימאן בריימו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי