ברביעי: בכורה מחודשת לקולשוב במכבי ראשל"צ, נגד מכבי חיפה

איגור קולשוב
איגור קולשוב | דני מרון

הפורוורד הישראלי שחזר לקדנציה שנייה נכלל בסגל סגנית האלופה, שתארח את הקבוצה מהמקום ה-12 בטבלה בתקווה לנצח אותה בפעם הרביעית ברציפות. הירוקים יקוו לתרומה גדולה יותר מדאו ולוקאס

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון תארח מחר (רביעי) את מכבי חיפה למשחק השלמה מהמחזור ה-13, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות לקראת סיומו של הסיבוב השני, אז סגנית האלופה כנראה תשחק בבית התחתון ותיאבק על מקומה בפלייאוף. מנגד, הירוקים נלחמים על מנת לא לרדת ליגה וחייבים להשיג תוצאות טובות יותר כדי לעלות מעל הקו האדום. מאמן החיפאים עמית בן דוד יפגוש את הקבוצה שבה שיחק את ארבע עונותיו האחרונות כשחקן בליגת העל ובה שיתף פעולה עם עוזר מאמן הכתומים בהווה, טוני יאנגר. בקדנציה הראשונה שלו במכבי ראשל"צ, בן דוד שיחק לצד גיא גודס, מי שכידוע מדריך את הקבוצה.

החבורה מעיר היין מגיעה לאחר תבוסה ביתית 89:72 למכבי תל אביב, אשר עצרה לה רצף של שני ניצחונות. מכבי ראשון לציון ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים שלה עם מכבי חיפה בהפרש דו ספרתי ומי שיערוך הופעת בכורה מחודשת בשורותיה הוא איגור קולשוב, שחתם לקדנציה שנייה בקבוצה לפני שבוע וסיים את תקופת הבידוד שנדרשה ממנו.

בצד השני, מכבי חיפה נכנעה 79:70 להפועל חולון במשחק הקודם שלה, בו לא הצליחה לנצל מומנטום חיובי שיצרה ברבע הראשון ושיא קריירה של רומן סורקין, שקלע 27 נקודות. מחר הקבוצה מכרמל תזדקק לתפוקה הרבה יותר משמעותית מצמד הגארדים הזרים שלה, כריס דאו וקיילין לוקאס, שנעצרו על 10 נקודות משותפות במשחק שעבר.

מכבי חיפה תצא לעיר היין | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי