ממשיכה להתרסק: מכבי חיפה הובסה 102:72 על ידי מכבי ראשל"צ

ג'רמי פארגו, גולן גוט, אקיל מיצ'ל | עודד קרני

הירוקים ירדו למקום האחרון בליגה אחרי הפסד כואב בבית מכבי, לקבוצה של גיא גודס, אשר התקרבה משמעותית למקום המוביל לפלייאוף בתום העונה. מיצ'ל הצטיין עם 27 נקודות, גוט הוסיף 18 משלו. מנגד, בריסקר צלף 18

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להתרסק. ליגת העל בכדורסל שבה הערב (רביעי) עם משחק השלמה מהמחזור ה-13 בו הירוקים התארחו בבית מכבי בתקווה להשיג ניצחון חשוב במסע ההישרדות, אבל בפועל הם הובסו 102:72 על ידי מכבי ראשון לציון.

הכתומים, אשר חזרו לאחרונה למאבק על הפלייאוף, נהנו מעוד יום נפלא של אקיל מיצ'ל, אשר הצטיין עם 27 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 חטיפות ושני אסיסטים. אחרי ההפסד המאכזב למכבי ת"א במחזור הקודם, נראה שהקבוצה של גיא גודס הוציאה הרבה מאוד עצבים על היריבה מהכרמל שתקועה מתחת לקו האדום. מלבד מיצ'ל, גם גולן גוט בלט עם 18 נקודות משלו, כולל 6 מ-9 מחוץ לקשת.

כבר בשלב מוקדם של המשחק, חיפה מצאה את עצמה בפיגור דו ספרתי. מייקל בריסקר (18 נק') היה מבין היחידים שניסו להעיר את החברים שלו עם יכולת טובה, אך לרומן סורקין היה יום חלש ביותר עם 0 נקודות, כל זאת משחק אחד לאחר שקבע שיא קריירה. קיילין לוקאס תרם 15 נקודות במשחק, אבל זה היה מאוחר מדי עבור קבוצתו.

אקיל מיצ'ל | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי