ניצחון קריטי להפועל ת"א על ב"ש, 95:104 ענק לאילת על ירושלים בארנה

בר טימור, ים מדר
בר טימור, ים מדר | ברני ארדוב

ניצחון שישי ברציפות לקבוצה הדרומית, שגברה לראשונה העונה על הקבוצה מהבירה והתבססה במקום השני. לראשונה מזה שנה מול הקהל הביתי, הקבוצה של פרנקו קטעה רצף של שבעה הפסדים בכל המסגרות

(גודל טקסט)

שני משחקים מסקרנים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-20 בליגת ווינר סל. במוקד: הפועל אילת גברה 95:104 על הפועל ירושלים בארנה, רשמה ניצחון שישי ברציפות והתבססה במקום שני בטבלה. לאחר מכן, לראשונה מזה שנה לעיני אוהדיה הנלהבים שסיפקו אווירה יוצאת דופן, הפועל תל אביב קטעה רצף של שבעה הפסידם בכל המסגרות עם מחצית ראשונה מצוינת ו-86:95 על הפועל באר שבע.

הפועל תל אביב – הפועל באר שבע 86:95

אחרי למעלה משנה שלא ראו את קבוצתם מקרוב, אוהדי הפועל תל אביב חזרו ל'דרייב אין' וצפו בדני פרנקו וחניכיו חוגגים על הדרומיים ומנצחים לראשונה אחרי שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות. בעזרת הניצחון, הפועל תל אביב עלתה למקום ה-11 בטבלה והתרחקה מעט משתי האחרונות, עירוני נהריה ומכבי חיפה. מן העבר השני, באר שבע קיוותה להידבק לחבורת הצמרת אך סופרת את הפסדה התשיעי העונה שמותיר אותה במקום השביעי.

מטח שלשות של האדומים בראשות ג'יימס יאנג ובר טימור בתחילת הרבע השני העלה את האדומים ליתרון 16 נקודות והעמיד את התוצאה על 19:35. ההפרש כבר הגיע בשיאו ל-23 נקודות, כאשר גם התעוררות בדקות הסיום של ב"ש לא מנעה ממנה את ההפסד. את הפועל ת"א הוביל יאנג עם 27 נקודות באחוזים טובים, בר טימור, ים מדר וטייריק ג'ונס תרמו 15 כ"א כשהאחרון גם רושם 14 ריבאונדים. 27 נקודות של קיילב אגאדה לא עזרו לבאר שבע.

ים מדר חוגג עם אנשי הפועל תל אביב
ים מדר חוגג עם אנשי הפועל תל אביב | ברני ארדוב
ים מדר חוגג
ים מדר חוגג | ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

הפועל ירושלים – הפועל אילת 104:95

הפועל ירושלים השלישית אירחה לקרב צמרת את השנייה בטבלה, הפועל אילת. קבוצתו של דאיניוס אדומייטיס, שכמעט ואיבדה יתרון 32 מול בני הרצליה במשחקה הקודם, קיוותה לעצור את הפועל אילת שהגיעה לארנה עם רצף של חמישה ניצחונות, הארוך בליגה.

הרבע הראשון היה צמוד, והירושלמים סיימו אותו ביתרון חמשנקודות, הרבה בזכות אדם אריאל שקלע שלוש שלשות ללא החטאה בדרך ל-13 נקודות בעשר הדקות הראשונות. הרבע השני היה בסימן אילתי. ג'וש ניבו חגג בצבע, ויחד עם ג'ו רגלנד, שסיפק לחבריו שישה אסיסטים רק במחצית הראשונה, סייע לאורחת להפך את המומנטום ולרדת למחצית ביתרון 48:52.

ברבע השלישי, המשחק נעשה אגרסיבי והיצרים התלהטו. אדומייטיס קיבל עבירה טכנית לאחר שהתלונן בפני השופטים. מארקל בראון הלך לקו העונשין, החטיא את הזריקה, וקיבל עבירה טכנית גם הוא כמעט מיידית. היתרון נותר בידי קבוצתו של אריאל בית הלחמי לאורך כל הרבע, אך שלשה נוספת של אדם אריאל עם סיום הרבע השלישי הקטינה את הפער לשתי נקודות לקראת הרבע המכריע.

הפועל אילת פתחה מצוין את הרבע הרביעי ועלתה ליתרון 10 כשש דקות לבאזר, ולמרות שהאדומים הצליחו להוריד את ההפרש לארבע, הדרומיים החזיקו מעמד ויצאו מהבירה עם ניצחון יוקרתי. מארקל בראון הוביל תצוגה התקפית נפלאה של הקבוצה עם 21 נקודות, קייסי פראת'ר תרם 20, בעוד ניבו רשם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-13 ריבאונדים. אדם אריאל הוביל את המפסידה עם 19 נקודות, סולימאן בריימו הוסיף 16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי