יעזור לה להישאר? מכבי חיפה מינתה את עידו קוז'יקרו לעוזר מאמן

עידו קוז'יקרו | מיכה קיזנר, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שחקן העבר בן ה-43, שזכה עם הירוקים באליפות ב-2013 בתור קפטן וגם שימש כמנהל הקבוצה אחרי פרישתו ממשחק פעיל, הצטרף לצוות האימון בראשותו של עמית בן דוד: "יש לנו הרבה עבודה", אמר לאחר החתימה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה, המדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל בכדורסל, הודיעה הערב (ראשון) על מינויו של עידו קוז'יקרו לעוזר המאמן שלה עד תום העונה הנוכחית. שחקן העבר בן ה-43 נחשב לאחת מאגדות המועדון וב-2013 שימש כקפטן הקבוצה שזכתה באליפות המדינה, באחת מתוך שתי העונות שלו במדים הירוקים. בנוסף, מאז פרישתו ב-2014 ועד 2016 תפקד כמנהל הקבוצה.

כידוע, מכבי חיפה שרויה במאבק קשה נגד ירידה לליגה הלאומית, ממנה עלתה רק ב-2019 אחרי עונה אחת של היעדרות מהדרג הבכיר בכדורסל הישראלי. העונה המאכזבת ביותר שעוברת על הירוקים, שניצחו רק בשלושה מתוך 19 המשחקים שקיימו עד כה, הביאה לפרידה מהמאמן דניאל סאואנה בתחילת חודש מרץ, אלא שגם עמית בן דוד שקודם מעמדת העוזר לא הצליח לייצב את הספינה. כעת החיפאים יקוו כי התוספת לצוות האימון תעזור להשיג את המטרה ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל עונה נוספת.

"אני גאה לחזור למועדון הירוק היקר לליבי", אמר קוז'יקרו לאחר החתימה, "יש לנו הרבה עבודה ואני מבטיח לעשות הכל בכדי לסייע להשאיר את הקבוצה בליגת העל". המאמן הראשי בן דוד מסר לאתר הרשמי: "עידו ואני מכירים שנים רבות. אני בטוח שהנוכחות שלו באימונים ובמשחקים תסייע לליאור ולי רבות בשלבים המכריעים של העונה". לסיום, הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "אנחנו שמחים על חזרתו של עידו לצוות הקבוצה. עידו אדם טוב, אבל מעל הכל הוא ווינר ואנחנו מצפים להיעזר בו בישורת האחרונה של העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי