בכל החזיתות: הפועל חולון ניצחה 75:82 את הפועל ב"ש

שחקני הפועל חולון | דני מרון

אחרי שהשיגה ניצחון דרמטי נגד קרשיאקה בליגת האלופות בכדורסל, הקבוצה של דדאס שוב הייתה שם ב"מאני טיים" וחגגה בתום משחק צמוד. 20 נקודות למיילס, ג'ונסון הוסיף 18 משלו. מנגד, גריפין קלע 21 עבור הדרומיים

(גודל טקסט)

התקופה הנהדרת שעוברת על הפועל חולון המשיכה הערב (ראשון) כאשר הסגולים-צהובים גברו 75:82 על הפועל באר שבע בתום משחק צמוד ומותח במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל בכדורסל.

חולון שבה לא מזמן מטורקיה, שם היא ניצחה את קרשיאקה במסגרת ליגת האלופות בכדורסל, במשחק בו היא שבה מפיגור וניצחה בעקבות שריקה דרמטית וסל בשניות הסיום. הערב בהיכל טוטו ולראשונה העונה מול הקהל הביתי, הקבוצה של סטפאנוס דדאס שוב הבריקה ב"מאני טיים" וניצחה בשיניים.

פעם נוספת, אלו היו השחקנים הזרים של חולון אשר הכריעו את המשחק. אייזיה מיילס הצטיין עם 20 נקודות, חלקן בדקות הסיום של הרבע המכריע. בנוסף, גם כריס ג'ונסון (18 נק') וטיירוס מגי (12) הגיעו לספרות כפולות ועזרו למקומיים לנצח ולבסס את מקומם בשישייה הראשונה.

שחקני הפועל חולון | ברני ארדוב

מן העבר השני, הדרומיים רשמו הפסד ראשון אחרי שני משחקים רצופים, זאת בעיקר בשל משחק חלש של קיילב אגאדה שסיים עם ארבע נקודות בלבד. אריק גריפין בלט עם 21 נקודות, עמית זיס תרם 13 משלו אך זה לא עזר לב"ש להשיג את הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי