שוב מעדה בבית: הפועל ירושלים הפסידה 95:89 להפועל ת"א

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

החבורה של אדומייטיס כבר פיגרה ב-24 הפרש ונוצחה בפעם השלישית ברציפות בארנה. האדומים מנגד סופרים ניצחון שני ברציפות הודות ל-37 נקודות ו-10 ריבאונדים של טילמן. יאנג נפצע

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה לגמגם בליגה והערב (שני) רשמה את אחד ההפסד הכי מבישים שלה העונה. החבורה של דאיניוס אדומייטיס קיוותה להשיג ניצחון ראשון בארנה לאחר רצף של שלושה הפסדים נגד הפועל תל אביב, אך האדומים השיגו 89:95 על הירושלמים וברחו עוד מעט מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחת שעלתה תוך שבע דקות ליתרון דו ספרתי של 10:22. ירושלים ניסתה לחזור למשחק, אך היתרון של האדומים רק הלך וגדל כאשר ג'יימס יאנג וים מדר קבעו 18:35 בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני המומנטום של הפועל תל אביב נמשך, סל ועבירה של ג'סטין טילמן העלו את הפער ל-22, ירושלים ניסתה לחזור עם שלשה ראשונה במשחק, אך מנגד מדר העניש באותו מטבע. טילמן שקלע לא פחות מ-20 נקודות במחצית הוריד את קבוצתו ליתרון 36:57 לפני ההפסקה. עם זאת, ג'יימס יאנג פונה מהמשחק לאחר שסבל ממתיחה קשה.

גם ברבע השלישי הפועל תל אביב המשיכה באותו קצב, למרות שגם טייריק ג'ונס בעקבות פציעה בירך. ירושלים שפיגרה ב-20, יצאה לריצה של 6:0 לפני תחילת הרבע האחרון וצמצמה את הפער לפני הרבע האחרון ל-73:59. ברבע הרביעי סוף סוף הפועל ירושלים חזרה למשחק והורידה את הפער ל-9 בלבד לאחר שתי נקודות של סטנטון קיד. אדם אריאל כבר הוריד את הפער ל-5 עם שלשה גדולה ועבירה, אך פספס את קליעת העונשין ויונתן מור העניש מהצד השני. זה נגמר בניצחון 89:95 להפועל תל אביב.

בר טימור וים מדר | דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: אדם אריאל 20 נקודות, ריי מקאלום ו-6 אסיסטים, סולימאן בריימו 18 ו-7 ריבאונדים, טיישון תומאס 11 ו-6 ריבאונדים, סטנטון קיד 9, כריס קרמר 9, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, תמיר בלאט 4.

קלעו להפועל תל אביב: ג'סטין טילמן 37 נקודות (13 מ-19 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, ים מדר 12, ג'יימס יאנג 12, טייריק ג'ונס 9, יונתן מור 8 ו-7 ריבאונדים, בר טימור 7 ו-7 אסיסטים, פול סטול 6, דניאל קופרברג 4.

בר טימור | דני מרון
דני פרנקו | דני מרון
כריס קרמר, ג'יימס יאנג | דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים | דני מרון
ג'סטין טילמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי