פרנקו במתקפה חריפה: "זורקים את הפועל ת"א מהבית, עדיף לגור ברחוב"

דני פרנקו | ברני ארדוב

מאמן האדומים זעם על שיבוץ הפיינל פור של היורופקאפ בהיכל קבוצת שלמה ב-23-25 באפריל: "לא בקיא מספיק בכל הקללות בתורה כדי לבחור אחת עבור מי שקבע את זה באולם שלנו ועוד במועד שיש לנו משחק. זה היחס אלינו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פיב"א הודיעה היום (שישי) כי עירוני נס ציונה נבחרה לארח את פיינל פור היורופקאפ, זאת אחרי שהקבוצה של בראד גרינברג עשתה היסטוריה ועלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר של מפעל אירופי. המשחקים יערכו ב-23-25 באפריל בהיכל קבוצת שלמה. אלא שלא כולם מרוצים מההחלטה הזו – בעיקר מדובר בקבוצה המארחת באותו אולם, הפועל תל אביב. האדומים זועמים על "לקיחת" המגרש הביתי שלהם, שכן ב-25 באפריל הם אמורים לארח בהיכל קבוצת שלמה את הפועל חיפה, ואנשי המועדון הביעו את כעסם.

המאמן דני פרנקו סיפק מתקפה חסרת תקדים כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא בקיא מספיק בכל הקללות שמופיעות בתורה כדי לבחור אחת עבור מי שקבע שהאירוע הזה יתקיים באולם הביתי שלנו. זאת ועוד על מועד משחק בית שנקבע לנו בימים שאנחנו נלחמים על החיים, זורקים אותנו מה'בית'. עם בתים כאלה עדיף לגור ברחוב. זה היחס להפועל ת"א ולאוהדים שלה".

דובר הפועל ת"א ומנהל הקבוצה, איתי ברגר, צייץ גם הוא בחשבון הטוויטר שלו והביע את חוסר שביעות הרצון: "כמובן שבהיכלה הביתי, הפועל תל אביב בעדיפות אחרונה…"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי