84:87 להפועל חיפה בדרבי, הפועל ת"א הפסידה לאילת

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים | לילך וייס

בתום דרמה, הקבוצה של אלעד חסין גברה על מכבי חיפה אחרי רבע אחרון מותח במיוחד. הקבוצה של בית הלחמי ספרה ניצחון שביעי ברציפות עם 93:108, קייסי פראת'ר התפוצץ עם 41 נק'. 25 למדר מנגד. ב"ש ניצחה בהרצליה

(גודל טקסט)

לא פחות מארבעה משחקים ייערכו הערב (שני) במסגרת ליגת ווינר סל, כאשר במוקד הפועל חיפה גברה 84:87 על מכבי חיפה בדרבי בתום קרב צמוד. בנוסף, הפועל אילת המשיכה במומנטום האדיר שלה ורשמה ניצחון שביעי ברציפות עם 93:108 על הפועל תל אביב החסרה. באר שבע ניצחה 75:77 את בני הרצליה בתום דרמה.

הפועל חיפה – מכבי חיפה 84:87

הפתיחה הייתה שייכת למכבי חיפה, שנראתה טוב מאוד והובילה 4:13, שהצריך את אלעד חסין לקחת פסק זמן. הירוקים הגיעו ליתרון דו ספרתי, אך לאחר מכן הפועל חיפה החלה ברימת 0:7 והרבע הראשון הסתיים ב-17:25 לקבוצה של עמית בן דוד. הפועל לא הצליחה להשתפר יותר מדי ברבע השני, וההפרש נותר דומה עד למחצית, אליו ירדה מכבי חיפה ב-39:45.

קינן אוואנס ולנארד פרימן הצליחו לצמצם את ההפרש עבור הפועל חיפה, ולאחר מכן כרם משעור קלע 6 נקודות רצופות. משחק ההגנה של הקבוצה של אלעד חסין היה נפלא בשלב זה, ואוואנס הנהדר השלים מהפך בשלשה שקבעה 51:53. ריצת 0:10 של הפועל חיפה נעצרה, אך הרבע השלישי היה כל כולו אדום והסתיים ב-56:65 נפלא.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים | לילך וייס

ברבע האחרון מכבי חיפה הצליחה לצמצם את ההפרש לנקודה אחת בלבד 2 וחצי דקות לסיום, כשהתוצאה עמדה על 76:77 לטובת הפועל חיפה. עמית שמחון קלע שלשה שהגדיל את ההפרש לארבע, אבל בהמשך, 40 שניות לסיום, מייקל קובינס עם נקודות מתחת לסל שוב צימק את ההפרש לנקודה אחת – 81:82, ובזמן סופר דרמטי. ואז, עמית שמחון קלע שלשה נוספת 25 שניות לסיום והקפיץ את האוהדים האדומים ברוממה כשקבע 81:85. אוואנס הוסיף עוד שתי נקודות מהעונשין 14 שניות לסיום, ולאחר מכן רומן סורקין ניגש לעונשין מנגד, קלע את הזריקה הראשונה, החטיא בכוונה את השנייה ונכנס מוקדם מדי, וטיילור ברון קלע את הנקודות האחרונות במשחק.

אוהדי הפועל חיפה | לילך וייס
אוהדי מכבי חיפה | לילך וייס
שחקני הפועל חיפה חוגגים | לילך וייס
כרם משעור חוגג | לילך וייס

הפועל אילת – הפועל תל אביב 93:108

אריאל בית הלחמי קיבל בתחילת המשחק את תואר מאמן חודש מרץ, ואחרי הערב קבוצתו המשיכה להראות לכולם כי מקומה בצמרת הוא לא במקרה. קייסי פראתר רשם משחק אדיר שכלל ארבע החטאות בלבד מהשדה בדרך ל-41 נקודות, ועזר לדרומיים להביס את קבוצתו של דני פרנקו במשחק עם סקור גבוה וחסר הגנות. למעט כמה דקות באמצע הרבע השני, המארחת אחזה ביתרון והדפה כמעט כל ניסיון קאמבק אפשרי של האדומים, כאשר ברבע האחרון אף הגדילה את הפער והפכה את ההפסד לתבוסה. אצל אילת, מלבד פראתר, גם מארקל בראון תרם 23 משלו וג'וש ניבו קלע 20. מן העבר השני, הפועל תל אביב לא הסתדרה עם חסרונם של ג'יימס יאנג וטייריק ג'ונס שנעדרו עקב פציעות, כאשר מי שהובילו את קלעי הקבוצה היו ים מדר וג'סטין טילמן עם 25 נקודות כ"א שלא עזרו לאורחת להשיג את הניצחון.

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

בני הרצליה – הפועל באר שבע 77:75

ניצחון חשוב מאוד לרמי הדר וחבורתו, שחזרו למסלול הניצחונות וקיבעו את מעמדם בשמינייה המובילה. סל של קיילב אגאדה באמצע הרבע השני העלה את הדרומיים ליתרון 12 נקודות, אך המארחת נגסה בהפרש לאט לאט עד שברבע השלישי נטלה את היתרון. ברבע האחרון שתי הקבוצות החליפו סלים, אבל כמה פעולות טובות של אגאדה ואמיר בל הכריעו את הכף ונעניקו את הניצחון לאורחת. כאמור, אגאדה הוליך את המנצחת עם 21 נקודות, כאשר אריק תומפסון תורם 18 ו-8 ריבאונדים. אצל המפסידה, שרושמת כבר הפסד רביעי ברציפות, קוטי קלארק הוביל עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל לא מנע את ההתדרדרות של שרון דרוקר וחניכיו במורד הטבלה.

קיילב אגאדה מול אלישי כדיר | ברני ארדוב
רמי הדר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי