חולון גברה על אילת בקרב צמרת דרמטי, גלבוע הביסה את הרצליה

שחקני הפועל חולון | ברני ארדוב

הסגולים ניצחו 73:80 את הדרומיים בתום משחק צמוד והפכפך, ובכך עצרו לאריאל בית הלחמי וחניכיו רצף של שבעה ניצחונות. הצפוניים דרסו 77:92 את החבורה המתדרדרת של שרון דרוקר, שסופר כבר הפסד חמישי ברציפות

(גודל טקסט)

מלבד הקלאסיקו הגדול בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, שני משחקים נוספים נערכו הערב (שני) במסגרת ליגת העל בכדורסל. במוקד, הפועל חולון השיגה ניצחון 73:80 יוקרתי מול הפועל אילת בקרב הצמרת, כאשר גם גלבוע/גליל סיימה את הערב עם חיוך לאחר שגברה 77:92 על בני הרצליה.

הפועל חולון – הפועל אילת 73:80

לאחר שהבטיחה את ההעפלה לפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א וגם רשמה עלייה לפיינל פור הליגה הבלקנית, קבוצתו של סטפאנוס דדאס רצתה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת, ועשתה זאת בגדול לאחר ניצחון נהדר בקרב צמרת לוהט מול חבורתו של אריאל בית הלחמי.

על הפרקט, המשחק נפתח בצורה שוויונית למדי כאשר אף קבוצה לא מצליחה לבסס לעצמה יתרון משמעותי, 37:42 למקומיים במחצית. חולון עלתה ליתרון שבע נקודות בתחילת הרבע השלישי, אך אילת יצאה לריצה פנטסטית של 7:22 ועלתה ליתרון דו ספרתי לקראת הרבע המכריע. שם, הסגולים ניצלו את דחיפת הקהל הביתי וביצעו קאמבק נהדר שכלל ריצת 2:11. לאחר שהיתרון החליף ידיים עוד מספר פעמים בדקות הסיום, שלשות גדולות של גיא פניני ונייט ססטינה העניקו את הניצחון למארחת.

את חולון הוביל טיירוס מגי עם 24 נקודות במשחק גדול, כאשר סי ג'יי האריס ונייט ססטינה תורמים 12 כ"א. כריס ג'ונסון הוסיף 10 לפני שיצא בחמש עבירות. אצל המפסידה, שנעצרה לאחר שבעה ניצחונות ברציפות, 20 נקודות של מארקל בראון ו-14 של בן קרטר לא הועילו לאריאל בית הלחמי. כעת, לשתי הקבוצות יש שישה הפסדים, אך אילת נותרת במקום השני מכיוון שהיא עם יותר ניצחונות (16 מול 13 של חולון).

אריאל בית הלחמי | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – בני הרצליה 77:92

חבורתו של אבישי גורדון רצתה לחזור למסגרת המקומית לאחר שהשלימה את המשימה ועלתה לפיינל פור הליגה הבלקנית. למזלה, היא קיבלה יריבה במומנטום רע מאוד, כאשר הקבוצה מהשרון לא ניצחה כבר למעלה מחודש במסגרת הליגה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה אליה היא ירדה ביתרון נקודה בלבד, המארחת התפוצצה בתחילת הרבע השלישי ועם ריצת 4:17 מהירה פתחה הפרש משמעותי שהספיק לה עד הסיום. את המנצחת הוביל כרגיל קרי בלקשיר עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, כאשר יפתח זיו מוסיף 14 משלו ואייזיה קאזינס תורם 12. אצל המפסידה, 20 של קוטי קלארק ו-16 של טרל פארקס לא עזרו להרצליה שרשמה את הפסדה החמישי ברציפות ונשארה במקום העשירי בטבלה. גלבוע/גליל שמרה על מקומה הרביעי ועלתה למאזן של 13 ניצחונות מול שבעה הפסדים בלבד.

שחקני הפועל גלבוע/גליל | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי