דיווח: תומאס ווקאפ על סף סיכום במכבי תל אביב

תומאס ווקאפ | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

בפודקאסט "בקדור" האיטלקי נטען כי הרכז האמריקאי של ז'לגיריס "נמצא בראש הרשימות והצדדים הגיעו להבנות כספיות. אולי יהיו הכחשות, אבל הוא יהיה שחקן הצהובים"

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה את עונת היורוליג במקום ה-13 המאכזב ובזמן שהיא נערכת למאבקים על האליפות בליגת העל והזכייה בגביע המדינה, מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה בתקווה לחזור לצמרת הכדורסל האירופי. אחת העמדות העיקריות שהצהובים רוצים לחזק היא עמדת הרכז ועל פי דיווח באיטליה, המועמד המוביל להגיע לקבוצה של יאניס ספרופולוס הוא תומאס ווקאפ, שחקנה של ז'לגיריס קובנה בשלוש השנים האחרונות.

בפודקאסט "בקדור", בו משתתפים עיתונאים המסקרים את היורוליג, נטען כי "זה נראה שהעסקה בין תומאס ווקאפ למכבי תל אביב על סף סיכום. בשבועות הקרובים נדע בוודאות, אבל לפי הפרטים שנמסרו ממספר מקורות. מכבי תל אביב היא הפייבוריטית לצרף את ווקאפ. הצדדים הגיעו לסיכום כספי כבר ואולי יהיו הכחשות בגלל שאנחנו באמצע העונה, אבל כנראה שווקאפ יהיה שחקן מכבי תל אביב. הוא נמצא בראש הרשימה שלה כבר זמן רב ובקיץ היא תשים עליו את ידיה".

הרכז האמריקאי בן ה-28, שנרשם לדראפט 2016 ב-NBA ולא נבחר, יצא לאירופה אחרי עונה אחת בקבוצת הבת של שיקגו בולס והחל את הקריירה מעבר לים במדי לודוויסבורג הגרמנית, שם נבחר לחמישיית העונה בבונדסליגה ואף הופיע במשחק האולסטאר. ב-2018 חתם בז'לגיריס ובעונתו הראשונה זכה בפרס שחקן ההגנה של העונה, כאשר ביורוליג רשם הופעה מוצלחת נגד מכבי תל אביב ביד אליהו, עם 14 נקודות ושלוש חטיפות בניצחון 83:85 של הליטאים. העונה ווקאפ ממוצעים של 8.6 נקודות, 4.5 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-37.1% לשלוש ב-34 משחקי יורוליג.

ווקאפ נגד צסק"א. בעונה הבאה צהוב? | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי