חמישי: הפועל ת"א מארחת את גלבוע/גליל ורוצה להמשיך במומנטום

ג'סטין טילמן | דני מרון

חניכיו של דני פרנקו מחפשים ניצחון רביעי בחמישה משחקים כדי לברוח מהמקומות המובילים לליגה השנייה. מנגד, הקבוצה מהצפון תוכל להבטיח את המקום בבית העליון עם ניצחון

(גודל טקסט)

במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל, הפועל תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:00) את הפועל גלבוע/גליל למפגש בין שתי קבוצות עם מטרות שונות לגמרי לקראת המשך העונה. בעוד המארחת מחפשת לברוח ממאבקי התחתית, הקבוצה מגן-נר רוצה להבטיח סופית את מקומה בבית העליון.

הפועל ת"א פתחה את העונה במאזן מזעזע של שלושה ניצחונות ו-13 הפסדים, אך מאז דני פרנקו הצליח לחבר את הקבוצה בדרך לשלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, כולל 77:112 על עירוני נהריה במשחק האחרון. כעת, כשהאדומים נמצאים מעל הקו האדום, הם יקוו שהשחקן שמוביל את הריצה החיובית שהם חווים, ג'סטין טילמן, ימשיך להציג את היכולת הטובה שמתורגמת לניצחונות. האמריקאי בן ה-25, שמעמיד בשלושת המחזורים האחרונים ממוצעים מפלצתיים של 29.3 נקודות, ו-12.3 ריבאונדים, יפגוש בפעם הראשונה את הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

מנגד, הפועל גלבוע/גליל מגיעה להיכל קבוצת שלמה כשהיא עם רגל וחצי בבית העליון, לאחר שגברה על בני הרצליה 78:92. אבישי גורדון וחניכיו זקוקים לעוד ניצחון אחד בארבעת המשחקים שנותרו בסיבוב השני כדי להבטיח את המקום בבית העליון, והם יקוו להשיג אותו כבר במשחק הקרוב מכיוון שלאחר מכן מצפים להם שלושה משחקים קשים עד תום הסיבוב: בבית מול מכבי תל אביב, ושני משחקי חוץ מול הפועל חיפה והפועל ירושלים. הקבוצה הצפונית מדורגת רביעית בטבלת הליגה, ובמקביל לרצון להבטיח את המקום בשישייה המובילה, היא גם רוצה לשמור על מיקומה הנוכחי, שיעניק לה יתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר.

אבישי גורדון
אבישי גורדון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי