דניאל ששון מורדם ומונשם, מצבו יציב

דניאל ששון | רשמי, אתר מנהלת הליגה בכדורסל

שחקן גלבוע/גליל, לו אירעה תאונת אופניים קשה, נמצא בבית החולים רמב"ם. מסתבר כי נפצע בערב יום העצמאות והגיע למיון ללא תעודת זהות, רק יום לאחר מכן הדבר נודע למועדון אחרי שלא נכח באימון

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל אומנם השיגה אתמול (חמישי) ניצחון גדול על הפועל תל אביב, אבל הוא התגמד לחלוטין בעקבות הידיעה המצערת בסיום המשחק על התאונה של שחקן הקבוצה, דניאל ששון. השחקן בן ה-27 נפצע בתאונת אופניים בצורה קשה וכעת מונשם ומורדם בבית החולים רמב"ם בחיפה. בבית החולים ידעו לספר כי מצבו יציב.

על פי העדויות שמתווספות, בסביבות 23:00 בערב יום העצמאות יצא ששון עם האופניים שלו ונפצע סמוך לתחנת הדלק בגן נר. משטרת ישראל פתחה בחקירה. במועדון סיפרו כי דבר התאונה נודע להם רק ביום המשחק, כאשר השחקן לא הגיע לאימון הבוקר ורק לאחר מספר בדיקות נודע כי הוא נפצע בתאונת דרכים קשה ונמצא במצב קשה בבית החולים.

ששון הגיע לרמב"ם ללא תעודה מזהה ורק לאחר בדיקות שביצעו בצוות הרפואי של גלבוע/גליל התברר כי אכן מדובר בשחקן שלהם שהגיע פצוע לאחר תאונה. בהנהלת המועדון נמצאים בקשר רציף עם המשפחה ונציגי המועדון אף נמצאים בבית החולים. ששון גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן ובין השאר שיחק במכבי אשדוד, אליצור רמלה, הפועל תל אביב, הפועל חולון וכאמור בגלבוע/גליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי