יעבור למכבי ת"א? קבוצה נוספת הגישה הצעה לתומאס ווקאפ

תומאס ווקאפ | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

הרכז האמריקאי של ז'לגיריס לא צפוי להמשיך בליטא, אבל אחרי דיווחים לפיהם סגר את כל תנאיו מול הצהובים, נטען כי כעת גם אולימפיאקוס פנתה אליו

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שנפוצו דיווחים באירופה על כך שתומאס ווקאפ צפוי לעבור מז'לגיריס למכבי תל אביב בעונה הבאה, גם הבוקר (שבת) עסקו בכך ביבשת ונראה שלמכבי תל אביב נותר רק עוד פרט אחד כדי שבמועדון יוכלו להכריז עליו כרכש החדש – לנצח את אולימפיאקוס במאבק על שירותיו.

אתמול פרסם העיתונאי נמניה זוריץ' כי מדובר בעסקה סגורה שסוכמה מכל הפינות והקצוות ועל פיו ווקאפ בן ה-28 ינחת בתל אביב בעונה הבאה, אבל ספק אם כך הדבר. לפי העיתונאי הליטאי דונאטאס אורבונאס, גם אולימפיאקוס הגישה הצעה לרכז האמריקאי שטרם החליט לאן לעבור. עוד לפי הפרסום, הוא צפוי להחליט בקרוב והכרזה על היעד הבא שלו צפויה להתפרסם רק בתום העונה הנוכחית.

כפי שפרסמנו, ווקאפ הוא שחקן ז'לגיריס בשלוש השנים האחרונות ולאירופה הוא יצא אחרי עונה אחת בלבד בקבוצת הבת של שיקגו בולס. הוא החל את דרכו באירופה בלודוויסבורג הגרמנית וב-2018 עבר לליטא אחרי שנבחר לחמישיית העונה בבונדסליגה ושחקן ההגנה של העונה. ביורוליג הוא בלט נגד מכבי תל אביב ובמשחק ביד אליהו קלע 14 נקודות בדרך לניצחון 83:85. בממוצע הוא קולע ביורוליג 8.6 נקודות, מוסר 4.5 אסיסטים ומחוץ לקשת מעמיד 37.1 אחוז ב-34 משחקים.

תומאס ווקאפ | Seffi Magriso/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי