אבל כבד בכדורסל: יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי הלך לעולמו

ניסים אלפסי | קובי אליהו

בגיל 60 ואחרי מאבק של כשנתיים במחלה קשה, נפטר מי שהצעיד את הקבוצה בשני העשורים האחרונים בחזרה לליגת העל ולהישג השיא שלה בכל הזמנים

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

אבל כבד הבוקר (שבת) עם היוודע דבר מותו של יו"ר עירוני נהריה, ניסים אלפסי בן ה-60 שהלך לעולמו הלילה לאחר מאבק ארוך במחלה. לפני כשנתיים חלה אלפסי, אולם הוא המשיך לנהל את קבוצת הכדורסל באופן שוטף ועשה זאת עד להידרדרות האחרונה במצבו.

אלפסי היה במקצועו מורה לחינוך גופני, אך הפך לדמות מוכרת בנהריה כשמונה ליועצו של ראש העיר ולאחר מכן קודם לתפקיד סגן ראש העיר. הוא גם שימש כיועץ עבור לימור לבנת כשכיהנה כשרה ובתחילת שנות ה-2000 החל לשמש כיו"ר קבוצת הכדורסל עירוני נהריה וב-2014 שב איתה מהליגה הלאומית לליגה הבכירה. תחתיו רשמה הקבוצה את הישגי השיא שלה, הגעה לרבע גמר היורופקאפ ב-2018 ונעצרה רק בגמר גביע המדינה בעונה שעברה.

"הלב נשבר … מועדון הכדורסל עירוני נהריה מודיע בצער רב על לכתו בטרם עת של ניסים אלפסי שכיהן כיו"ר הקבוצה בעשורים האחרונים", נמסר בצער וכאב מהקבוצה.

גם מנהלת הליגה באבל כבד והיו"ר שמואל פרנקל אמר: "והקבוצות מרכינות ראשן עם מותו של יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי לאחר מחלה קשה וממושכת ומשתתפות בצער המשפחה ואנשי ואוהדי עירוני נהריה. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "זהו יום עצוב לקהילת הכדורסל ולי באופן אישי. ניסים היה חבר לדרך ואהבתי לשוחח ולהתייעץ עמו בכל נושא. יחסרו לנו מאוד חוכמתו, נחישותו ונועם הליכותיו. אבידה גדולה לעולם הכדורסל. יהי זכרו ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי