הפועל ת"א גברה על בני הרצליה 89:99 לאחר קרב תחתית קריטי

בר טימור | דני מרון

האדומים עקפו את יריבתם בדרך למקום העשירי לאחר רבע אחרון נהדר. שרון דרוקר וחניכיו סופרים הפסד שישי ברציפות. דאבל-דאבל למדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל הכדורסל, הפועל תל אביב יצאה הערב (ראשון) לאולם היובל ופגשה את בני הרצליה לקרב בין שתי קבוצות שרצו להשיג יתרון משמעותי במאבקי הירידה. האדומים שהפסידו במחזור הקודם לגלבוע/גליל עלתה על חשבון הרצליה למקום העשירי עם 89:99 חשוב, בעוד העולה החדשה רושמת הפסד שישי ברציפות.

קבוצתו של דני פרנקו התחילה את המשחק בצורה נהדרת ועלתה ליתרון 2:11, אך הלבנים הצליחו לצמק ואף סיימו את הרבע עם סל של אלישי כדיר שהעניק להם יתרון 22:24. המומנטום של המארחת נמשך, והיא עלתה ליתרון של עשר נקודות כשלוש דקות למחצית. האדומים הצליחו לצמצם את הפער עד לסיום המחצית, אליה ירדו בפיגור 52:49.

בני הרצליה הובילה במרבית שלבי הרבע השלישי, אך לא הצליחה לברוח. פול סטול ניצל זאת וקלע שלשה שסידרה שוויון 72:72 בתום הרבע. הפועל תל אביב פתחה מעולה את הרבע האחרון, וריצת 7:23, שהחלה ברבע השלישי, סידרה לה יתרון של עשר נקודות כשנותרו ארבע דקות לבאזר. הרצליה לא ויתרה, ושתי שלשות רצופות הקטינו את ההפרש לשתי נקודות כדקה וחצי לסיום. טייריק ג'ונס הגיב מיידית עם סל ועבירה, שנתן לקבוצתו יתרון חמש בכניסה לדקה האחרונה. רג'י אפשואו קבע את תוצאת המשחק עם שלשה, 89:99 לאדומים.

ים מדר הוביל את הפועל תל אביב לניצחון עם דאבל-דאבל נהדר של 16 נקודות ו-10 אסיסטים. בר טימור קלע 18 נקודות, ג'סטין טילמן הוסיף 17. מנגד, מקס היידגר וקוטי קלארק בלטו אצל קבוצתו של שרון דרוקר עם 22 ו-18 נקודות בהתאמה.

שרון דרוקר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי